FAQ |
Kalender |
2005-11-02, 09:32 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IDGs artikel Sökmotorkonsult länkade Bukowskis till sexsajt
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2005-11-02, 09:38 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Typiskt IDG.se att vinkla det hela.
Sexsajt skulle jag inte säga att det handlar om, det är ju en hemsida som säljer sexleksaker. Stor del av befolkningen använder någon typ av sexleksak, för att få ett bättre sexliv, piffa upp sexlivet m.m. Det borde vara rumsrent i allas ögon & då menar jag även i IDG´s ögon. Kan tänka mig att flera på IDG köper enorma mängder sexleksaker på nätet, men det är väl tabu än. Sexsajt, då tänker man mer på t.ex. smsmovies. Och det är inte vad det hela handlar om! Men, vad gör man inte för att få öka läsarantalet. PS! Jag säger inte att det är okej det altus gör, men jag reagerar på hur IDG skriver om det hela |
||
Svara med citat |
2005-11-02, 09:51 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2005-11-02, 10:03 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-11-02, 10:56 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Länkfarmar.. behöver man säga mer?
Svara med citat |
2005-11-02, 11:32 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-11-02, 11:59 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Idioter!
|
||
Svara med citat |
2005-11-02, 12:39 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Se cachen här:
http://www.google.se/search?num=100&...S%C3%B6k&meta= |
||
Svara med citat |
2005-11-02, 13:37 | #9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Lite kul när jag hittade nån doorway sida av Altus som hette nåt i stil med "sida3324092" i <title> Haha, undrar hur många kopior de sitter och gör egentligen.. eller denna då.. "http://www.bukowskis.se/al_bukows/bukowski_map455.html"
|
||
Svara med citat |
2005-11-02, 13:54 | #10 | |||
|
||||
Administratör
|
Sammanfogade 2 trådar om samma sak.
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |