FAQ |
Kalender |
2005-11-04, 13:05 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om du har betalt så kan du knappast ha några problem att få fram det. Knöligt användergränssnitt dock.
Men läs FAQ, jag har inga barn ihop med dem och följaktligen tänker jag verkligen inte stå för support av tjänsten. Gav bara ett förslag på en tjänst som webbteknik frågade efter. Gillar du/ni inte tjänsten eller tycker den är för dyr, svår att använda, så strunta i det då. Inte mitt problem... |
|||
Svara med citat |
2005-11-04, 13:17 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att jag tyker att wordtracker krångligt eller dyrt är en annan historia som inte hör hit.
Du påståd att wordtracker har den tjänsten men eftersom jag använt wordtracker en hel del och inte hittat dessa siffror så tänkte jag kolla var du hittat dessa siffror. Men eftersom detta tydligen är hemligstämplat så skippar vi det. |
||
Svara med citat |
2005-11-04, 14:08 | #13 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
vet du var informationen är så kan du väl säga det. |
|||
Svara med citat |
2005-11-04, 14:33 | #14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men tog och testade trailversionen just nu. Följde instruktionerna och fick fram ett resultat på hur många det var som sökt på den frasen det senaste dygnet i MSN (betalvarianten har även google) Så frågan är. Har vi ett missförstånd här om vad som efterfrågas eller är det ordet . ..predicted.. i deras FAQ som du reagerar emot? I såfall kan jag hålla med dig att den inte visar det faktiska antalet sökningar utan en beräkning baserat på antal sökningar i dogpile/metacrawler och sedan uppräknat i förhållande till MSNs, Yahoo, Googles, andel av marknaden. IOF kan man göra samma uppräkning själv i ex overture och spara en slant. Brukar själv använda den mest, den går lite fortare att använda. Såja där ser man vad det gör att läsa igenom all information ordentligt :huh: Edit: Får väl krypa till det där berömda korset nu... |
|||
Svara med citat |
2005-11-04, 14:47 | #15 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2005-11-04, 15:09 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Wordtracker visar INTE sökordspopularitet på Google.
Wordtracker använder statistik från Meta Search Engines, såsom meta crawler mfl. Overture grundar sin statistik på de sökmotorer som ingår i Overture. /berneboy |
||
Svara med citat |
2005-11-04, 15:14 | #17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vilket var det jag skrev i mitt senaste inlägg, ja.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|