FAQ |
Kalender |
2010-08-23, 11:03 | #11 | ||
|
|||
Banned
|
|||
Svara med citat |
2010-08-23, 13:58 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag rekommenderar ManuFrog. Använder det till en av mina bloggar. Kostar 125 kr/året. Mycket prisvärt, och jag har aldrig haft några problem.
|
|||
Svara med citat |
2010-08-23, 14:09 | #13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tillbaka till ämnet. Egensajt tror jag skulle passa dig bra i det här fallet.
2010-08-23, 17:33 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag vet att mitt svar kanske inte tillförde mycket, men det var menat som en tankeställare - man behöver förmodligen inte lägga timmar på att leta det absolut billigaste, det kostar mer i söktid än vad är värt... Nåja. Det finns säkert en del som tycker annorlunda :P
2010-08-23, 17:37 | #15 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-08-23, 22:28 | #16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Jag tycker nog jag ska få ha en åsikt också. Jag tycker att en hemsida, som man förmodligen lagt ganska mycket arbete på, måste vara värd en vettig hosting (ja, även om man bara lagt några timmar är den arbetsinsatsen värd oändligt mycket mer än det webbhotell som trådskaparen initialt sökte). Nu har vi alla olika ekonomiska realiteter att ta hänsyn till, men jag själv värderar min arbetsinsats och tycker att det är att föregå med gott exempel att se till att man handlar varor/tjänster motsvarar ens förväntningar i stället för att alltid köpa det billigaste och sedan bli besviken (inte för att jag påstår att trådskaparen skulle göra så). Med detta sagt så är det väl lika bra att genast påpeka att det självklart finns billiga och stabila tjänster att finna, men i normalfallet följer priset kvaliteten (återigen en åsikt, men en som förmodligen delas av flera).
2010-08-23, 23:51 | #17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För det första, kan du då nämna något exempel på en stabil och billig tjänst? Och för det andra är det skönt att veta att det finns aktörer på detta område som inte följer normalfallet som du nämner.
|
|||
Svara med citat |
2010-08-24, 00:34 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2010-08-24, 03:06 | #19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Då jag själv bara har andrahandserfarenhet (snyggt ord) från lågprishotell så vågar jag mig inte riktigt på det, men jag tror mig veta att sådana finns.
2010-08-24, 09:42 | #20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|