FAQ |
Kalender |
2013-09-06, 16:26 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
När jag går in så ser jag att min sida ligger som vanligt i FTPn: Bästawebbhotell.se (bild kommer) Men i FTPn ser jag också att det ligger en egen mapp som heter Crystone.bästawebbhotell.se alltså en egen sida? Frågan är vart den har kommit ifrån? Jag är 100% på att jag inte har skapat den så jag är lite förvirrad hur den hamnade där. Jag bad Crystone för någon vecka sedan att flytta min sida till en annan server för jag tyckte att den laddade långsamt. Kan det vara så att dom har skapat den för att testa och sedan glömt bort den? Konsekvenser: Räknas detta då som duplicate content att den ligger där och vad händer om jag raderar den? :S Pratade med Crystones support precis och dom sa att dom inte får gå in i någons FTP och ändra. |
|||
Svara med citat |
2013-09-06, 16:44 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har en <link rel="canonical" href="http://www.xn--bstawebbhotell-5hb.se/" /> på Crystone.bästawebbhotell.se, så inget att oroa sig för när det rörs sig om SEO.
Senast redigerad av Webbdo den 2013-09-06 klockan 16:47 |
|||
Svara med citat |
2013-09-06, 17:15 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det stämmer bra, det är vi som skapat denna vid flytt av din sida. Vi kopierar sidan, kollar så att allt fungerar innan vi flyttar över nya sidan. Undertiden skapar vi då det directoryt för att "Fejka" en subbdomän. Pekar om vår egen hostfil i teknikerns dator och ser att allt fungerar. Efter det styr vi om allt, i detta fall ser det ut som om vår tekniker har glömt att ta bort den bara. Om du vill kan jag be vår 2nd line dubbelkolla och radera mappen om du vill! Mvh, Fredrik |
|||
Svara med citat |
2013-09-06, 17:27 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja gärna skulle vara grymt om du fixade det. Har även mailat support också. Mvh Jesper |
|||
Svara med citat |
2013-09-06, 18:14 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2013-09-07, 10:42 | #6 | ||
|
|||