FAQ |
Kalender |
2004-01-29, 17:39 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej allihopa,
vi startar från och med idag att sälja en ny tjänst som vi hoppas kan komplettera sökmotoroptimeringen. Den handlar om att att även ta hand om besökaren på webbsidan och skapa interaktivitet! Kommentarer, såväl positiva som negativa är välkomna. *http*://www.mwmedia.se/index.php?block=tj_live_help_pro |
|||
Svara med citat |
2004-01-29, 19:00 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det kan säkert va en bra tjänst för vissa. Men borde det inte räcka att göra företagets telefonnummer mer tydligt så att dom kan ringa vid behov?
Hittade en uppreppning längst ner också: "Fler och fler kunder är är missnöjda med kundservicen online" |
|||
Svara med citat |
2004-01-29, 19:07 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för infon, ska ta bort det..
Ringa vid behov.. Vi tror att detta sänker tröskeln för kontakt. Steget är ganska långt från att fundera på att ringa till att verkligen göra det. Ex.vis så har en livechatt lite av samma funktion men har inte någon personlig prägel.. |
|||
Svara med citat |
2004-02-04, 01:56 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar ok, men känns på tok för dyrt.
Varför använder ni inte själva den funktionen på webbplatsen (jag såg den i alla fall inte)? |
||
Svara med citat |
2004-02-04, 03:18 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har jobbat på företag som har haft denhär tjänsten.
Det ja kommer ihåg från denna tid är att det va ganska många som andvände den till att skiva vänners nr. Typ som ett bus. (Det gjorde även vi :) |
|||
Svara med citat |
2004-02-04, 20:50 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har inget med tjänsten att göra, men ska inte vattenstämpeln förekomma mer än en gång? För mig förekommer den bara en gång längst ned på sidan.
Det finns ju både för- och nackdelar med tjänsten. Nackdel: Precis som Jocke skriver så kan den missbrukas. Fördel: Jag vet (?) att jag får kontakt med någon som har hand om försäljning (om det nu är det som det är frågan om) och som då förmodligen kan svara på mina frågor. Annars kan det vara svårt att få kontakt över nätet tycker jag. |
||
Svara med citat |
2004-02-04, 21:44 | #7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har inte satt mig in i frågan men som en objektiv kund skulle jag inte förstå särskilt mycket av den där länken.
Citat:
Citat:
Kort sammanfattat: Det känns som ni försöker sprida dubbla tjänster vilket skapar förvirring över sidan som ska säöja tjänsten. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|