FAQ |
Kalender |
2004-01-14, 17:02 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyckte jag behövde en ny design på sidan min. Detta är
ingen officel version därav den sunkiga url'en, och jag gjorde skiten på en lcd skärm med högsta upplösning 1024*768 Så det kanske ser skumt ut i högre upplösningar?!?! Så... Några tips? Adress: www.flawless-design.tk |
||
Svara med citat |
2004-01-14, 17:19 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inte vad strecken heter men ta bort dem från gubben iaf. B)
Det får gubben bara att se fulare ut. Gubben är snygg gjort fast strecken gör att den ser så grötig ut. |
||
Svara med citat |
2004-01-14, 17:31 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker den var rätt kool den här sajten. Men som ovanstående skriver kanske strecken ska fixas till.
Men jag anser att dom är lite kul, men kanske bör du ändra färgen till nåt som smälter in i bakgrunden. Så att man kan ana dom bara..? |
|||
Svara med citat |
2004-01-14, 18:05 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag håller inte med ovanstående talare. Tycker gubben var läcker med sträck... det känns så... design. Men du ska kanske tona ner hela gubben lite, den tar lite väl mycket uppmärksamhet.
|
||
Svara med citat |
2004-01-14, 20:47 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt. Håller med föregående talare. Tona ner hela gubben jämfört med bakgrunden, och kanske öka svärtan på texten.
|
||
Svara med citat |
2004-01-15, 16:40 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillade sidan, till skillnad från dom som sa att
strecken på gubben inte passar inte, så vill jag bara säga att det ser bra ut det också |
|||
Svara med citat |
2004-01-15, 21:15 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla kommentarer!
Strecken är faktiskt ankarpunkter från illustrator och eftersom det är ett sådant fint design program och vektorer i allmänhet är underbara så stannar dom på sidan! Men ska tänka på de andra sakerna! |
||
Svara med citat |
2004-02-05, 01:07 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller med K-Fluffie, det är endel streck på själva gubben som retas tycker jag.
I övrigt så stormgillar jag design-konceptet :-) |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|