FAQ |
Kalender |
2004-02-08, 05:30 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
En vanlig fråga som vi får på firman är om vi kan sätta ihop en enkel sida tills kundes sida är klar. Men då en sånhär sida kanske bara ska vara upp i 1-3mån så är det svårt att ta betalt för jobbet som vi lägger ner. Därför tänkte jag att om vi hade att antal färdiga mallar så skulle jobbet underlättas en hel del.
Vad jag skulle vilja ha pris på är färdiga html-mallar i 2 nivåer där vi bara behöver byta ut loggan någon produkt bild och fylla på med lite text. Skicka mig pris på 5 mallar som vi köper rätten att använda efter behov. |
||
Svara med citat |
2004-02-08, 05:46 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kanske ska ta och kolla in templatemonster.com kanske kan vara något.
lycka till. |
|||
Svara med citat |
2004-02-09, 00:10 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har titta på dom men om jag förstår saken rätt så får jag bara använda varje mall en gång och då faller hela iden för oss. Vi vill kunna använda samma mall flera gånger. Vad jag har behov av är att när ett företag väntar på att deras sida ska bli klar så vill dom under tiden ha något på sin adress. För att förtydliga lite till vi använder oss av partner idag som fixar kundens hemsida men för att både hålla nere priser och låta partnern jobba med sidan i lugn och ro så vill vi kunna snabbt lägga ut något på kundens domän utan att man ska behöva lägga ner så mycket jobb. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|