FAQ |
Kalender |
2006-05-04, 13:43 | #1 | ||
|
|||
Guest
|
|||
Svara med citat |
2006-05-04, 14:10 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2006-05-04, 15:26 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Eastpoint.. *suck* de fortsätter att skicka fakturor till oss trots att vi sa upp vår webhosting för 2 år sedan.. de skicka en faktura förra året också och jag talade om för dem att vi har sagt upp avtalet med dem.. denna vecka kom en ny faktura för kommande år..
jag är lite trött på dem nu, skall sätta mig och ringa till dem snart och bestrida den nya fakturan.. |
|||
Svara med citat |
2006-05-04, 15:52 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bakvägen in på börsen - varför man nu vill vara där.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-05-04, 16:16 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
magic:
kontakta mig så kan jag kolla på vad det är som är fel. jonny: "Anledningen är att man vill satsa vidare på utländska marknader, främst Norge och Polen, men även USA." //Dennis |
||
Svara med citat |
2006-05-04, 16:24 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Den dagen ett svenskt webbhotell slår igenom på den amerikanska marknaden, den dagen ska jag skänka bort alla mina domäner här på WN.
Och då menar jag bli en av de större. |
||
Svara med citat |
2006-05-04, 16:50 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Börsnotering i sig är inget krav för det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-05-04, 17:00 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-05-04, 18:07 | #9 | |||