FAQ |
Kalender |
2004-02-09, 04:02 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
www.iregistrations.com , har 4-5-6 domännamn där, drygt ett år sedan jag registrerade dom och dom funkar ännu, tummen upp!
Lite krångligt med ett särskilt login för varje unikt domännamn dock... |
|||
Svara med citat |
2004-02-09, 04:15 | #12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Kikade runt lite och hittade åtminstone www.12eurodomains.com ...där kan man uppenbarligen betala med Paypal. Vet däremot ingenting om dem. Men är ganska övertygad om att det finns fler som accepterar Paypal.. om man nu vill envisas med det Varför vill man det egentligen?
Svara med citat |
2004-02-09, 04:34 | #13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-02-09, 05:12 | #14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Svara med citat |
2004-02-12, 17:46 | #15 | ||
|
|||
Read Only
|
Unisite på http://www.unisite.se är de billigaste jag hittat när det gäller .se domäner. Jag har registrerat flera domäner hos dom och jag är jättenöjd.
|
||
Svara med citat |
2004-02-12, 18:07 | #16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Dessutom är du inte tvingad att köpa något annat utan kan välja att endast registrera ett domännamn och stå för Namnserver själv (vilket som för övrigt finns i form av gratistjänster på nätet).
Svara med citat |
2004-02-12, 19:00 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
DÅ har du tyvärr inte letat tillräckligt bra ... Loopia tar endast 160kr + moms ..
Inga andra extra avgifter... Nu vet du vart du skall regga nya SE domäner billigast! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|