FAQ |
Kalender |
2003-11-18, 11:48 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag behöver få ut ett gäng banners ganska omgående. Har en färdigt affiliate funktion som fungerar kanonbra och är väldigt lätt (för alla parter) att använda. Det är Mp3 spelare och digitalkameror och lite annat som skall säljas.
Då det är en relativt ny webshop så har jag ännu inga försäljningsiffror eller estimerad provision att presentera. Men kika in på webshoppen och räkna med 3-4% provision. För er som driver sidor baserade på unika användare (typ forum) så är jag intresserad av att lägga erbjudanden i eventuella nyhetsmail. Te x: I samarbete med Onebox så har vi tagit fram ett exklusivt kampanjerbjudande för våra medlemmar... eller något i den stilen" Tips om hur jag kan få tag på bannerplatser mottages tacksamt. Onebox.se [email protected] |
||
Svara med citat |
2003-11-19, 01:59 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är du intresserad av att betala en mindre slant så kan jag erbjuda reklamplats hos oss from 1/12 då vi lanserar vår nya site.
Här e adressen dit det finns spec. på våra priser, inga större slantar! Anonnspriser etc Mvh Fredrik Festivalbussen.com |
|||
Svara med citat |
2003-11-19, 22:05 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Billiga annonsplatser finns på www.jesper.nu om du är intresserad.
|
||
Svara med citat |
2003-11-21, 20:27 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
KOmmer ni att utöka ert sortiment med övriga produkter?
Skulle ni utöka med produkter som är filmrelaterade (tv-apparater, hemma-biosystem, dvdspelare eller liknande) så är jag intresserad på DVDklippet.nu. |
||
Svara med citat |
2003-11-21, 23:53 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det är möjligt att vi kommer att ta in mer filmrelaterade produkter (videokamera?) - återkommer till dig då! |
||
Svara med citat |
2004-02-18, 00:59 | #6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det för banners Du vill få ut?
|
|||
Svara med citat |
Svara |