FAQ |
Kalender |
2006-07-11, 15:47 | #131 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hamen, då kanske det är dags att enas om ett alternativ.
11 dagar kvar och det känns som om det kan vara bra att veta om 10 personer vill vara med på ett av alternativen eller inte? Hur det än blir så tycker jag själv något borde bestämmas, i alla fall vart vi ska träffas och äta, resterande kräver ju bara lite rundvandring för att hitta in någonstans. Grönan låter exempelvis väldigt tight att springa in där på en lördag, knökfullt med människor och sedan kort ut igen. Helst så få "To do & To go" saker. Så man kan sitta sina timmar på samma ställe. Förra året möttes vi upp och åt på ett ställe och drack på ett annat. Enkla och väldigt fungerande steg. |
||
2006-07-11, 15:54 | #132 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan meddela på direkten att jag kan strykas från listan då jag kommer att vara utomlands 22/7
//Björn |
|||
2006-07-11, 16:47 | #133 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I övrigt föredrar jag alternativ 1, 3 eller 4. Kista känns lite väl långt ifrån Stockholm (och för nära M$ ). |
|||
2006-07-11, 16:48 | #134 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stryk mig med. Har inte möjligheten att följa med på detta trevliga evenemang.
|
||
2006-07-11, 18:56 | #135 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag bankar som sagt för alternativ nummer 3, valet av restaurang är ju något som i princip kan göras på plats, men då kan vi ta MoseBacke eller CM, beroende på väder och vad våra gommar vill smaka. Huvudsaken är väl att vi är ute och har trevligt. Skulle det gud förbjude regna så skulle väl Alt 4 vara ok. Listan ser alltså ut som följer: Deltagare: Mattias Johnny Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke Frost Qo-naq + 2 anställda (Prel.) Jonathan (Prel.) Per (Prel.) Vincent (prel.) Decibel +2 (prel.) Festiz Marcus |
|||
2006-07-11, 21:51 | #136 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan tyvärr inte komma, jag är bortrest 22/7. Ni kommer få kul!
|
||
2006-07-11, 23:31 | #137 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
2006-07-11, 23:38 | #138 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker det är dags att vi röstar om hur vi ska göra.
Diskussion och omröstning fortsätter i den här tråden.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Stängt ämne |
|
|