FAQ |
Kalender |
2006-08-07, 16:20 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
jag ska börja plugga till hösten och känner inte att jag har varken tid eller intresse för mitt community längre. Därför hör jag nu med er om det är någon som är villig att köpa communityt. Det är ett svensk community med inriktning på programmering, spelutveckling och UNIX-relaterade saker. Siten är kodad helt av mig och är skriven i PHP5 (med viss del objektorientering) samt databaskopplingar till MySQL. Siten har funktioner som forum med tre steg av kategorier, bloggar, wiki, artikeldatabas, filuppladdning, nyhetsarikiv mm. Det finns även en stavningskontroll samt auto-save-funktion (textfält man skriver i sparas var 3:e minut) som är kodad i AJAX. Sidan har runt 100 besök om dagen, mer statistik finns här: http://www.blinkenlights.se/stats/aw...lights.se.html Reklamintäkter via google adsense ligger på runt 1000 kr / år. Sidan har pagerank 3. Allting som syns på siten ingår, förutom projekthanteringssystemet. |
||
Svara med citat |
2006-08-07, 17:56 | #2 | ||
|
|||
Banned
|
Vad hade du tänkt dig för summa?
|
||
Svara med citat |
2006-08-07, 18:20 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan tänka mig ett pris på 5000 kr, men jag är ny på sånthär så säg gärna till om priset är galet på något vis.
|
||
Svara med citat |
2006-08-08, 19:14 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur många medlemmar har blinkenlights?
|
|||
Svara med citat |