FAQ |
Kalender |
2006-10-16, 02:29 | #21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vidare hör det väl till saken att du vill sälja dina egna domäner (+ innehåll som tar 5 minuter att koda) för 9000 SEK. Så nej, jag är inte intresserad att fortsätta diskussionen. Men tack för visat intresse.
Svara med citat |
2006-10-16, 03:20 | #22 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Marcus har sina domäner enbart för omedelbar eller framtida utveckling, han är absolut inte den typen som snor domäner som han läser om på WN, det är ju bara skrattretande. Eftersom det blir färre och färre bra domäner, så är det rätt naturligt att inte vilja sälja av några av sina guldkorn för några 100-ingar. Leta efter ett nytt namn eller genre istället och skriv inte ut namn på WN överhuvudtaget. När ska folk lära sig? |
|||
Svara med citat |
2006-10-16, 09:31 | #23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har som alla andra sakt att han har inte snott domänen. Han har undrat vad jag skulle ge för ett bud för domänen och vad jag skulle kunna tänka mig själa mitt för. Och då viste jag inte heller att Marcus var vem han var idag utan kanske en vanlig svennson eller något sådant. Visste jag det så hade jag bjudit mera.
Men i allafall så citerar jag mig själv "I vilket fall så om Marcus inte vill sälja domänen så är det inget jag kan göra åt saken.". |
||
Svara med citat |
2006-10-16, 12:39 | #24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ge honom ett nytt seriöst bud då nu när du vet vem han är?
|
|||
Svara med citat |
2006-10-16, 13:11 | #25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur mycket är ett seriöst bud?
|
||
Svara med citat |