Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

www.laddaupp.se - Vem?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-16, 02:29 #21
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by Logan@Oct 16 2006, 01:17
Har nu snackat med honnom på mail och försökt komma med en uppgöreslse, tyvärr så verkade han inte släppa domänen fast jag erbjöd honnom en bra slant för domänen. Det var mycket mera än vad han skrev "tjäna en hundring eller två är bara löjligt" tanken på att jag driver sidan själv ur egen fika. Samt intresset för att fortsätta diskution verkade inte vara intressant från hanns sida.
För att tala klarspråk så erbjöd du mig 600 kronor. Jag betalade inte 150 SEK för att registrera domänen om du trodde det? Skulle man sedan räkna in tiden för en överföring så skulle det i princip innebära en förlust.

Vidare hör det väl till saken att du vill sälja dina egna domäner (+ innehåll som tar 5 minuter att koda) för 9000 SEK. Så nej, jag är inte intresserad att fortsätta diskussionen. Men tack för visat intresse.
Oläst 2006-10-16, 03:20 #22
Macckes avatar
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP

Reg.datum: Nov 2004
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
Macckes avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Originally posted by Logan@Oct 16 2006, 01:17
Jag hoppas att Marcus håller vad han har låvat att han inte hadde sett denna tråd innan.
Har nu snackat med honnom på mail och försökt komma med en uppgöreslse, tyvärr så verkade han inte släppa domänen fast jag erbjöd honnom en bra slant för domänen. Det var mycket mera än vad han skrev "tjäna en hundring eller två är bara löjligt" tanken på att jag driver sidan själv ur egen fika. Samt intresset för att fortsätta diskution verkade inte vara intressant från hanns sida.

I vilket fall så om Marcus inte vill sälja domänen så är det inget jag kan göra åt saken. Är villig att forsätta en diskution om han nu vill det.
Det är bara surt att man inte kan göra sin dröm kompett.
Bra slant, 600 kr. Du är ju riktigt rolig
Marcus har sina domäner enbart för omedelbar eller framtida utveckling, han är absolut inte den typen som snor domäner som han läser om på WN, det är ju bara skrattretande.

Eftersom det blir färre och färre bra domäner, så är det rätt naturligt att inte vilja sälja av några av sina guldkorn för några 100-ingar. Leta efter ett nytt namn eller genre istället och skriv inte ut namn på WN överhuvudtaget. När ska folk lära sig?
Maccke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-16, 09:31 #23
Logan Logan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2004
Nykomling

Jag har som alla andra sakt att han har inte snott domänen. Han har undrat vad jag skulle ge för ett bud för domänen och vad jag skulle kunna tänka mig själa mitt för. Och då viste jag inte heller att Marcus var vem han var idag utan kanske en vanlig svennson eller något sådant. Visste jag det så hade jag bjudit mera.

Men i allafall så citerar jag mig själv "I vilket fall så om Marcus inte vill sälja domänen så är det inget jag kan göra åt saken.".
Logan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-16, 12:39 #24
digis avatar
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2004
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
digis avatar

Reg.datum: Jul 2004
Ge honom ett nytt seriöst bud då nu när du vet vem han är?
digi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-16, 13:11 #25
Nykomling

Nykomling

Hur mycket är ett seriöst bud?
Logan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017