FAQ |
Kalender |
2004-03-24, 20:37 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena!
Det är inte min sida men jag har hjälpt till väldigt mycket så vad sägs om denna? Byggd på Invisionboard, samma som detta forum... Idén är bra tycker jag,,,, vad tror ni? Designen ? Nya funktioner ? idén ? Vi vill ha massor med kritik.... Sidan kommer inte "öppna" förrän om nån månad, de skall fyllas på med information samt ta kontakt med diverse organisationer som ämnerna berör... etc etc... hjälp gärna till om ni har lust :P :P mvh Jonas www.stoppa.nu |
|||
Svara med citat |
2004-03-25, 02:32 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Några snabba kommentarer: Jag fick titta en stund innan jag förstod vad stoppa.nu gick ut på. "vill röra om lite i grytan" räcker inte som programförklaring. Jag antar att ni vill stoppa monopolen? Eller bara stoppa i största allmänhet? (mer rödljus efter vägarna!) :-)
Och eftersom det gäller att "stoppa" skulle jag ha valt en mer, tja, stoppande färgsättning. Kanske inspireras av stopp- och varningsskyltar. Logotypen är blek i färgerna och sjunker in i bakgrunden. |
||
Svara med citat |
2004-03-25, 02:56 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
mycket bra sajt tycker jag!
Fler sånna behövs för att det ska bli någon ändring på detta förbannade land. |
|||
Svara med citat |
2004-03-25, 04:04 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-03-25, 04:26 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-03-25, 16:04 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Som jag sa så är siten långt ifrån färdig, det som egentligen är klart är uppbyggnaden - stommen med forum och tillhörande "portal" script.... Nu börjar arbetet med att färdigställa logo, texter etc... det är dock inte mitt jobb, jag har varit inblandad i uppbyggnaden. Vi får se om några månader hur det går då :P Tack för synpunkterna. /Jonas |
|||
Svara med citat |
2004-03-25, 16:35 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-03-26, 15:57 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
"Stoppa.NU är en nystartad portal som vill röra om lite i grytan"
Det låter alltför svagt. Stoppa.NU är en nystartad portal som vill röra om i grytan. Mer ståndsmässigt |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|