FAQ |
Kalender |
2006-11-14, 09:06 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag söker efter något som kan skapa websidor med en standard template
i någon typ av admin panel som är enkel som ligger på servern. Ska även vara någon typ av SEO vänliga templates. En template som ja tycker är bra byggd är på salongk.se 's site. Ja fick därför lova kolla upp hur den sajten va uppbyggd och skrev ett mail till dom. och det var med nått som hette WebMicromedia. Så kontaktade ja dom men i det mailet från dom så sa dom "Kostnaden är ca 35 000 kr/månad beroende konfiguration mm" Så det kan ja säga va ENORMT för mkt för mig. Jag söker något som är typ gratis så ja fick en chock utan dess like av deras mail. När sen phpBB3 kommer ut så tänkte ja bygga om allt från grunden. och söker därför efter nått billigt (Hellst gratis) alternativ till att adda fler sidor osv.. Därför ska det även vara lätt att kunna integrera ett forum i sidan. Kommer även behöva hjälp med att bygga upp sidan från grunden igen. Då ja kan i princip nada om kodning. Men det är en annan historia det. |
|||
Svara med citat |
2006-11-14, 09:58 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle föreslå http://www.opensourcecms.com/. Där kan du testa en hel del av de gratis cms som finns. Min personliga favorit är Joomla men det beror ju också på vad man ska ha det till.
|
||
Svara med citat |
2006-11-14, 10:12 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det bådar gott, redan deras förstasida är imponerande snygg.
Tackar, nu ska det utforskas lite. |
|||
Svara med citat |
2006-11-14, 15:56 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
joomla 1.5 (beta) är sjukt nice.. det är nog inte mkt som knäcker de i dagens läge... alla kategorier.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|