FAQ |
Kalender |
2006-12-02, 19:56 | #11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
robertsson, du är nog FÖR bra.. företaget går i putten när de skall betala dina fakturor.
|
||
Svara med citat |
2006-12-03, 01:20 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-12-03, 13:00 | #13 | ||
|
|||
Read Only
|
Att många inte får ut det dom borde. DVS rätt ersättnibg, massor av annonsörer ja de flesta betalar inte ens en spott i en kopp. Finns det inte någon annan av Er som varit med lite som kan stå upp? Dvs. Var uppriktig och tala om vad du vet. Detta är ett stort ämne internationelt just nu. ska vi ta fast pris eller? Varför sälja resor till ex.100:- per order när ordervärdet är kanske 3 4 5 eller 6 tusen. vi borde få 10% minst på det. Detta gör mig mycket. adlibris som dessutom tar ut högt porto borde ge 25% pga. låga priser.
Jag har ett avtal med ett fotoföretag det ger 40% men eftersom besökarna vill ha annat med måste jag ha ex. adlibris som intr vill betala helst gratis förmodligen liksom alla pengar som vi dessutom måste betala avgifter ock skatt på så adlibris provision blir 5% minus avgifter o skatt och har du otur så är den 70% dvs du får behålla 1.5% och du undrar vad problemet är. IUSA och Englanfd vet jag att det fins organ för detta inte bara sådana som sitter på informationen och tjänat själv just därför Ett organ, förbund eller kalla det vad du vill. |
||
Svara med citat |
2006-12-03, 15:10 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
egentligen borde man få dela 50% på vinsten.
jag känner också till affiliaterprogram där man även får del av framtidia intäkter som man har genererat. dvs fixar du en ny kund så får du provision på allt som kunden handlar för all framtid. |
|||
Svara med citat |
2006-12-03, 15:22 | #15 | ||
|
|||
|
klon & blackex, det är ju självreglerande. Du blir affiliate till dem som betalar ut bra provisioner.
Om ni inte är nöjda, leta andra affiliates? Kör adsense istället. Om ni inte tycker ni får nog betalt - börja sälja saker själva. Att sitta här och gnälla om ersättningarna är ju bara rent ut sagt patetiskt. Jag är övertygad om att robertsson tex har påpekat sina problem för tradedoubler. Själv gör jag iaf detta och det brukar resultera i att jag hamnar i bättre stegar om det finns (senast för nån veckan sen bara). Det gäller ju att leverera vettig trafik, att du pratar med rätt person etc, men jag förstår verkligen inte varför tradedoubler skulle bry sig om smålirare som genererar ett par klick om dagen och nån lead i veckan.. |
||
Svara med citat |
2006-12-03, 23:04 | #16 | ||
|
|||
Read Only
|
ja egoister finns överalt
|
||
Svara med citat |
2006-12-03, 23:22 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag håller med i vad du säger, men ingen börjar på toppen med en sajt. Jag tror ingen här började sin första dag med att leverera 400+ avslut. Oftast kan man bygga upp bra/bättre re Om man som du säger kontaktar rätt person och bara är trevlig så kommer de säkert lyssna. På tal om adsense, någon som har prövat "nya adsense" där man säljer genom avslut och inte genom klick? Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-04, 02:34 | #18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-04, 06:59 | #19 | |||
|
||||
Medlem
|
Klart man ska ha god kontakt med program ansvarige om msn vill få bättre avtal.
|
|||
Svara med citat |
2006-12-04, 10:12 | #20 | ||
|
|||
Read Only
|
gnäll
|
||
Svara med citat |