FAQ |
Kalender |
2007-02-05, 16:10 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Säkert är jag inte ensam om att ha fått detta mejl från TradeDoubler
Citat:
- Det framgår inte varför man har blivit förflyttad. - Det framgår inte vad ens tidigare ersättning var och vad den nya är. - Det finns inte någon länk för att få mer information. - Det finns ingen att kontakta för mer information (avsändare [email protected]) Jag tycker personligen att själva upplägget är konstigt. När man väljer att vara med i ett visst program så tittar man på vilken ersättning man får för detta. Om en ändring av ersättningen skall ske bör det väl föregås av någon slags information/kommunikation? En gång jag fick ovanstående mejl visade det sig att jag hade blivit förflyttat till provisionssats 0 från att tidigare ha varit 3%. Och i det sammanhanget blir första raden i andra stycket lite konstig. Jag behöver alltså inte ändra någonting i mina länkar för att få 0% i provision? Jo, jag tackar jag... |
|||
Svara med citat |
2007-02-05, 16:40 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
"Kontakta support" i deras meny är väl en bra idé i det läget?
|
|||
Svara med citat |
2007-02-05, 16:51 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Men det framgår av mejlet att supporten inte vet någonting: "Varför du blivit förflyttad kan inte vi på TradeDoubler svara på"
Det jag menar är att mejlet borde vara lite mer informativt, och kanske föregås av någon information. Tex. "Den 1/3 2007 kommer du att flyttas till segment X. Det innebär att du kommer att få x% i provision jämfört med tidigare y%. Anledningen till detta är att /du inte gett oss tillräckligt många avslut/att vi vill premiera dig som partner/...". Har du några frågor kring detta får du gärna kontakta mig [email protected] eller [email protected]. Observera att du inte behöver ändra i dina länkar. Om du väljer att inte acceptera dessa nya villkor kan du ta bort dina länkar till denna partner." |
|||
Svara med citat |
2007-02-05, 17:15 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker också att det borde vara mer info i dessa mail.
Som det är nu när man inte får någon info blir det bara negativt när man blir nerflyttad i stegen. |
||
Svara med citat |
2007-02-06, 12:18 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi har tagit del av era synpunkter och lagt dem i vår förslagslåda.
Vi är tacksamma för alla era tips och idéer och utvärderar dem löpande. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|