FAQ |
Kalender |
2007-02-09, 12:17 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare.
Dags för mig att sälja två stycken communitys. Anledningen är att jag har börjat jobba på lite andra sidor, så jag hinner inte driva vidare de gamla sidorna. :: Soffta :: Soffta är ett "vanligt" community, med gästbok, inbox, chatt, forum med mer. Dock finns lite extrasaker på Soffta, som Hälsa, Hunger och Törst. Man kan köpa massa saker som administratören lägger till. Administratören har kontroll över hela sidan via Admin-Panelen. Sidan höll på att bli om designad, dock fick jag jobb, och hann därför inte göra klart det. Sidan : Är programerad i ASP, och är kopplad till Access databas. Vilket enkelt går att ändra till MySQL. Sidan levereras med : All Kod + All Design + Alla Användare Pris : 4000:- http://85.227.144.124/soffta/index.asp :: Lookylicious :: Lookylicious är ett Rate-Me community. Som liknar Snyggast.se eller motsvarande. Det finns en SMS-funktion kopplad till sidan, så användarna kan skaffa "VIP" konto, som ger fler funktioner. All kod finns i en fil, vilket gör redigering otroligt lätt. Sidan är snabbladdad, då det inte är mycket tung grafik (om ens någon tung?) Sidan är designad med Web 2.0 stil. Sidan : Är programerad i ASP, och är kopplad till Access databas. Vilket enkelt går att ändra till MySQL. Sidan levereras med : All Kod + All Design + Alla användare (Samt Användarbilder) + Domänen Lookylicious.com Pris : 4000:- ------------------------------------------------------------------------------------- Jag har idag bestämt mig för att sälja dem för 4000:- styck, eller 7000:- för bägge om en enskild person väljer att köpa bägge. Om du snabbare vill ha kontakt med mig - Så finnes jag på msn - [email protected] Sidan/Sidorna kommer sälja till den första som tar den. Alltså INGEN auktion. Ha det bra ------------------------------------------------------------------------------------- |
||
Svara med citat |
2007-02-09, 15:00 | #2 | ||
|
|||
Banned
|
Inkomster på sidorna?
|
||
Svara med citat |
2007-02-18, 20:49 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
På Soffta finns ingen Inkomst, förutom de sponsorer som vi haft. Lookylicious är helt nytt, och har ingen inkomst (ännu). Dock finns det SMS-script med som gör det enkelt att ta betalt för "VIP"-funktioner. Soffta är till salu igen, då en viss person på WN skulle köpt det, och vi bestämde datum. Dock gick den personen offline, svarar aldrig på något, och har inte sagt något. Vill bara tacka dig för att du bröt vårt avtal! Vet att många är intresserade utav Soffta, därför kommer det att säljas för 4000:- till den som snabbast är villig att göra en affär. PM:a mig vid intresse. |
||
Svara med citat |
2007-03-23, 11:41 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har skickat PM angående köpet. Är som sagt intresserad. Är den till salu än? Finns det något demo på den? Eftersom länken inte funkar.
|
||
Svara med citat |
2007-03-23, 19:19 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Länkarna funkar inte..
|
||
Svara med citat |
2007-03-26, 03:20 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det här "communities-out-of-the-box" ? Dvs färdiga community med samma bakgrundssystem och annan design på ny webbsida?
Aldrig hört talas om dessa communities. |
|||
Svara med citat |
2007-03-26, 18:38 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
en demo hade varit bra...
|
||
Svara med citat |
2007-03-27, 11:34 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Är utomlands just nu, och har därför inte kunnat vara så aktiv på internet.
Norman - Nej, det finns inte samma kod och flera olika designer. Lookylicious kommer att säljas för 3.000:- till den första som köper det. Intresserad? Maila till [email protected] eller adda mig på Msn [email protected] ps : Soffta är sålt till en person vid namn Jesper |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|