Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur göra för att nå ut till användare?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-05-19, 11:07 #1
dinauktion dinauktion är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 33
dinauktion dinauktion är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 33
:huh: Vad ska man göra när man inte har några mängder med pengar för att synas? Jag har idag ca: 7.000 besökare i hittills i maj, men bara 794 från Sverige...

Jag har prövar, eftersom det är gratis, just nu med hederliga gamla banner swap och har varit i kontakt med an no ns. s e och de erbjuder 40.000 visningar för 3 papp efter lite prut, men som sagt - money is the matter.

Är det nån som har en bra ide´? När det gäller internationellt har det aldrig varit problem, men eftersom jag är ny på svensk marknad, har jag aldrig behövt penetrera marknaden här och därför missat en del tips, helt säkert.

Kanske vore ide´att alla på nåt sätt hjälps åt för även om jag säkert är newbie i era kretsar, har jag gjort en massa bl.a. tillsammans med norrmänn startat upp m y- i c c . c o m med api:er till alla moboperatörer i världen.

Det är lite som i min signature " Together we can beat the dragons..." men tänkte inte på att jag kanske är bland dem.... :lol:

Nä skämt åsido, alla vill lyckas, alla kommer inte att lyckas men nog ska väl alla försöka och det finns nog inget roligare att höra eller uppleva som typ han med bl o ck et, startar i garaget säljer för mucho monedas, eller hur?

Delar ni min uppfattning, eller slösar jag mina stackars fingrars ytterskinn?
Så ös in ideér, det tjänar vi alla på.............

Laxå by nite

/Morgan
dinauktion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-19, 11:30 #2
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Citat:
Originally posted by dinauktion.com@May 19 2004, 08:07
Jag har prövar, eftersom det är gratis, just nu med hederliga gamla banner swap och har varit i kontakt med an no ns. s e och de erbjuder 40.000 visningar för 3 papp efter lite prut, men som sagt - money is the matter.
Betalar du 75 SEK för 1000 visningar? Det finns väldigt mycket billigare alternativ isåfall...
__________________
www.cellsynt.com
Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-19, 11:47 #3
dinauktion dinauktion är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 33
dinauktion dinauktion är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 33
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
Citat:
Ursprungligen postat av dinauktion.com
Jag har prövar, eftersom det är gratis, just nu med hederliga gamla banner swap och har varit i kontakt med an no ns. s e och de erbjuder 40.000 visningar för 3 papp efter lite prut, men som sagt - money is the matter.
Betalar du 75 SEK för 1000 visningar? Det finns väldigt mycket billigare alternativ isåfall...
Nej det gör jag inte - tyckte det var svinaktigt dyrt - om det var frågan om garanterade besök så kanske men aldrig för visningar. Kan köra 1 miljon visningar genom autosurfscript om det bara är så B)
dinauktion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017