FAQ |
Kalender |
2007-03-27, 15:15 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hallåj,
jag undrar om det finns nått sätt att kolla hur en site ser ut i FF. Dvs utan att jag behöver ladda ner och installera alltihop |
|||
Svara med citat |
2007-03-27, 15:31 | #2 | ||
|
|||
Banned
|
Sök på Browser Cam
|
||
Svara med citat |
2007-03-27, 15:33 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag använder denna -> http://browsershots.org/
|
|||
Svara med citat |
2007-04-06, 09:55 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det en liknande browsershots med IE?
såg inte den som ett alternativ där.. |
||
Svara med citat |
2007-04-13, 23:43 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej...
Kan inte låta bli att undra varför du INTE vill ladda ner och installera firefox. Det är ju sällan man bara är intresserad av hur det ser ut i en annan läsare, funktionen måste ju också testas. Dessutom tycker jag firefox är en bättre webbläsare för mig som utvecklare med plugin som firebug, web dev toolbar mm, mm som man faktiskt har nytta av när man utvecklar. Bara en undran... jag är inte ute efter att frälsa... jo visst, jag kör inte så mycket IE utom för testningen då... /Tjo H |
||
Svara med citat |
2007-04-17, 02:33 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Browsershots har ju visst alla upptänkliga versioner av IE som alternativ.
Jag skulle också rekommendera att ha flera webläsare installerade istället. Främst för att det går snabbare. Man kan skriva lite html, ladda upp det och sen direkt testa det i olika webläsare, ändra det igen och testa det igen. Med browsershots måste du ju "requesta" shots vilket säkert kan ta lite tid. Säkert bra i slutskedet när du vill sluttestköra en sida på i många browsers men knappast något för utvecklingen. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|