FAQ |
Kalender |
2007-04-25, 13:59 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Enligt nyhet hos Dagens Media så slutar Johan Kinander med omedelbar verkan från Google men några ytterliggare kommentarer vill han ej ge.
DagensMedia.se
2007-04-25, 14:06 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Har du fått sparken?
- Inga kommentarer. Vi har bestämt oss för att jag ska säga att jag ska gå vidare. Väldigt egendomlig intervju minst sagt.
2007-04-25, 14:22 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kanske har missat nått, men vill dom ha för svar på detta:
Vad gör du på onsdag? Jag ska tillämpa lillördag och hänga i baren? :blink: |
|||
Svara med citat |
2007-04-25, 14:32 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-04-25, 14:46 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja det konstigt och det måste ha gått väldigt fort med att han skulle sluta. Frågan man ställer sig är dock vad det är som hänt.
2007-04-25, 15:48 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Han måste ha gjort nått dåligt jobb eller liknande.
Eller iaf på något vis så måste google vara missnöjd med han Och istället för att han sparkas så avgår han. Måste ju vara så, med tanke på hur lite han ville uttala sig om det.. |
|||
Svara med citat |
2007-04-25, 15:57 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror att jag vet vem som kan tänkas att efterträda honom.
Namnet börjar med ett D och han har precis flyttat hem till Sverige och Stureplan från Dublinkontoret och han har lång anställningstid på Google. Det är vad jag tror i alla fall. |
|||
Svara med citat |
2007-04-25, 22:39 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Börjar på "D"?
2007-04-26, 09:49 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men man får ju inte skriva personers namn enligt reglerna här på WN så.. Om det inte blir han så lär han bli den nye VD:ns högra hand. Han har lett Team i Dublin sedan tidigare, och han var först att bli anställd för den Svenska marknaden om man bortser från de 2 personerna som satt i USA med supporten innan Dublin startades. Och för er som var med på Google:s första "Google Academy" på Berns salonger så satt han längst bak i salen Mvh Johan |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|