FAQ |
Kalender |
2007-05-21, 15:39 | #11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och ang. Adsense, om inte ens skv vet hur det ska behandlas, hur ska du räkna med att få "rätt" svar i detta forum? |
||
Svara med citat |
2007-05-21, 16:01 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja vad är rätt svar. Det lär ju inte vara gissningar från folk som inte har försökt ta rätt på saken via Skatteverket eller en bokföringsfirma etc.
Att försöka sköta ett företags bokföringen med tipsen från detta forum lär gå käpprätt åt skogen. Väntar bara på inlägget från någon som tycker man skall strunta i att redovisa pengarna. Men det är väl bara att ringa och kontrollera om man nu vill veta hur det skall göras. Edit: Att Skatteverket inte vet kan jag inte svara på. Som det ser ut är jag den enda som överhuvudtaget brytt mig om att fråga dem. Resten av er sitter och gissar. Men som sagt ring dem så kanske det löser sig. |
|||
Svara med citat |
2007-05-21, 16:33 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har svårt att se hur Google tex i sin tur skulle bokföra fakturan, om jag skickar den :-) |
||
Svara med citat |
2007-05-21, 17:19 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blev granskad förra året och skv hade inga synpunkter på min bokföring mer än att de ville ha djupare redovisning av vissa poster (som inte berörde affiliateprogram). Så mina uttalanden baserar sig på mina erfarenheter av skv:s granskning av min bokföring tillsammans med min revisors avsaknad av synpunkter på hur jag för mina intäkter. [Edit: fel meningsbyggnad] |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|