FAQ |
Kalender |
2003-07-11, 22:19 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Borde här inte som på många andra forum finnas en kategori som allt skitsnack hamnar i, exempelvis om man inte har något vettigt och seriöst att diskutera, eller bara råkar hamna framför datorn efter 2 eller 12 öl?
=) Mvh, Tobias
2003-07-12, 04:07 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Som nu då ungefär...
2003-07-12, 05:59 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hehe
Jag fattade för att vi bara ska ha seriösa diskusioner här. Altså, hög nivå på alla duskusioner. Med ett sånt rum finns det kanske risk att det drar hit oseriösa personer!? Så jag är emot! (eller så kan rummet bara vara "öppet" för vip medlemar!) Och, vem sätter sig vid datorn efter 12 öl? Då måste man ha allvarliga sociala problem! |
||
Svara med citat |
2003-07-12, 06:01 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Haha ja sannerligen... är man arbetsnarkoman så finns det en viss risk.
Om man sätter en unik kategori till skitsnacket så drabbar det ju inte resterande forum :]
2003-07-12, 15:52 | #5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Oftast har man ju oxå massa bra saker att dela med sig av då för man är ju betydligt smartare. WN
2003-07-12, 23:51 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2003-07-13, 00:49 | #7 | |||
|
||||
Administratör
|
Vill i detta inlägg passa på att påpeka att meningen med internet var att länka till sidor man tycker är bra, sedan kom vissa av oss på att man kan tjäna pengar för att täcka detta enorma utgifter som det också innebär att driva en webbsida.
Många snackade om att man skulle länka, få gjorde det! Gillar man en sida och spenderar tid på den varje dag, då är den värd att länka till, är det inte så? *ironi* Hehe WN
2003-07-13, 22:17 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Av de jag talat med per telefon och/eller träffat från forumet vågar jag inte direkt påstå att någon lider av sociala problem.
Däremot är vissa av oss här väldigt beroende av en driftsäker miljö som håller 24/7 oavsett man dricker öl eller ej... så grattis ni som har "vanliga" jobb där ni kan släppa jobbet när ni går hem. Jag är (tyvärr) inte en av dem Mvh, Tobias
2003-07-13, 23:16 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En avdelning i stil med "Off-topic" som finns på dvdforum.nu vore kanon. Där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som inte är webrelaterat (finns det sådant?!)
Aaah underbart, upptäckte att det finns en smiley som heter "mellow" :mellow: |
||
Svara med citat |
2003-07-14, 19:37 | #10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Se nu har jag återigen lyckats använda min social förmåga och skrivit något helt meningslöst som ingen orkar bry sig om. Så visst kan det säkert vara bra med en off-topic (Skitsnack rentut sagt) del i forumet där alla pratkvarnar kan snacka om sitt |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|