FAQ |
Kalender |
2007-08-10, 14:53 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag avvecklar min frilansverksamhet och säljer som privatperson min välbesöka www.webbild.com. En komplett bildbyrå med 600 egna royaltyfria bilder som kan köpas hem online, eller skickas till mobil eller som vykort.
En i världen spridd och uppskattad (samt flitigt länkad) Online image editor på svenska och engelska ingår. Topp 10 i Google på "gratis bilder" och "image editor", med flera. 30.000 visits i månaden. Flest från Google.com och .se samt Google i övriga länder i världen. Ett bra lätthanterat användargränssnitt som sköts via vanliga webbläsare för hela sajten. Kräver dock att den ligger kvar på webbhotellet men adminlösningen www.oew.se. Driftkostnad ca 250 kr/månaden. Plus extra för mobilbildskicket. |
||
Svara med citat |
2007-08-10, 15:50 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad har sajten för inkomster idag?
Hur administrerar du sajten? Hur mycket tid lägger du ned på den? Förklara gärna mer detaljerat vad verksamheten går ut på. |
|||
Svara med citat |
2007-08-10, 21:31 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Frågor besvaras via e-post eller pm.
|
||
Svara med citat |
2007-08-10, 23:45 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Nej, jag ser gärna att alla grundfrågor besvaras här i tråden så att man får en korrekt bild av verksamheten... |
|||
Svara med citat |
2007-08-11, 00:30 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan bara hålla med. I vilket fall som helst skickade jag en kopia av mitt inlägg här till dig som PM, men det är garanterat frågor som ALLA eventuella intressenter vill ha svar på.
Ett utgångspris hade också vart trevligt. |
|||
Svara med citat |
2007-08-12, 15:25 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok, det låter vettigt att slippa svara alla seperat.
Jag håller på att sätta samman en detaljerad beskrivning av webbild.com Med aktuellt statistik, inkomster, teknik, utvecklingsmöjligheter, med mera. Kommer snart som inlägg här. Har bara varit lite upptagen med att plåta segling i Varberg, vilket ni kan se i webbild.com. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|