FAQ |
Kalender |
2007-09-04, 01:28 | #1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag, som tidigare letade under en veckas tid efter ett nytt webbhotell,
tycker det vore trevligt med en uppdaterad version av webbhotellsguiden. Exempelvis[*]Betygsättning utav wn's medlemmar.[*]Historik med upptider.[*]Uppdaterad lista.[*]Sökfilter. Önskningar och ideer tror jag det finns gott om. Men hade varit både trevligt och hjälpande med en ny guide. |
||
Svara med citat |
2007-09-04, 03:20 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
jag skulle gärna se en uppdatering jag med..
återförsäljarinfo är väldigt intressant då jag för tillfället har en drös med kunder som ska flytta till nytt hotell. |
||
Svara med citat |
2007-09-04, 10:39 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker också att Decibel ska skärpa sig
|
||
Svara med citat |
2007-09-04, 13:13 | #4 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag försöker stötvis få med mig resten av moderatorerna i lite nytänk kring webbhotell, har gått lite trögt bara |
|||
Svara med citat |
2007-09-04, 14:33 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-09-04, 14:54 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Frågan är ju lite vad det tillför. Det finns ingen pålitlig oberoende tjänst som visar upptid, vad jag sett. Gigrib ger en bra indikation, men får ibland lite underliga resultat (jag nämnde väl rätt tjänst den här gången, Sam?).
Betyg... jag vet inte riktigt. Det förekommer aktörer som reggar sig för att skriva bra saker om sig själva; och det framkommer underligheter i diskussiontrådar hela tiden. Jag tror inte riktigt att det skulle vara rättvisande. Men cint har en sån lista; där de små webbhotellen har riktigt bra betyg för att bara två-tre kunder betygsatt dem. Se http://www.cint.se/sweden/asp20/tree.asp?id=3361 Problemet med den typen av tjänster generellt är att bara de riktigt missnöjda orkar registrera sig för att gnälla.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-09-04, 15:50 | #7 | ||
|
|||
|
Gällande betyg kan du simpelt lösa det genom att kräva ett visst antal posts.
Visserligen kan de bli medlemmar och posta som idioter, men allt går att lösa Eventuellt samla ihop flera tjänster för att mäta uptime. Som personer själva sedan kan sitta och jämföra mellan. Vad som helst men inte en tråkig lista där företagen själva skrivit att de existerar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|