FAQ |
Kalender |
2007-09-07, 20:58 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en kund som vi samarbetar med sedan tidigare och som vill ha förslag på en webbkampanj inklusive annonsering.
Kampanjen ordnar vi själva men jag skulle vilja ha tips på bra sajter med en målgrupp på mellan 15-35 år. Besökarna får komma från hela norden (Sverige, Norge, Finland) men i ett första skede är Sverige mest intressant. Inriktningen på sajten är inte det viktigaste, bara rätt målgrupp finns och att den inte har ett innehåll som kan väcka anstöt. Kundens varumärke för ju inte ta skada. Återkom gärna till mig med: 1. Länk till sajtenen 2. Statistik över besökarna 3. Info om målgruppen 4. Gärna ett prisförslag men inte nödvändigt. Vi skulle förstås kunna vända oss till Tradedoubler eller liknande men jag skulle hellre hitta ett några sajter som man kan samarbeta mer aktivt med och jobba lånsiktigt med. Desutom har kunden inte arbetat aktivt med annonsering på webben och vill börja i lite mindre skala. Maila mig helst på mats snabela extrude punkt se eller svara här. (Jag är inte inne här så ofta som jag skulle vilja).. Vi ska lämna vårt förslag till kunden i oktober så det är ingen panik om ni behöver fundera lite. Jo, en sak till. Du måste ha F-skattsedel. Tacksam för svar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|