FAQ |
Kalender |
2004-02-17, 01:00 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mycket stilren och genomarbetad sida med en frisk affärsidé! Jag skulle gärna se att det kom upp mer information om sida och att villkoren går att komma åt; länken fungerar inte vid registreringen.
Liten bagatell: annonserings blad -> annonseringsblad Kan man som privatperson annonsera ut tjänster? Detta står säkert i villkoren, men de kommer jag som sagt inte åt. Redigering: Jag skulle dessutom vilja se ett annat teckensnitt på både datum/tid och beskrivningen i annonserna. Förslagsvis då samma som övriga sidan: Verdana. Samma sak gäller när man har registrerat sig då man möter en tjock, röd och "skrämmande" text. Även när man loggar in möts man av samma typsnitt, men i övrigt en mycket bra sida! Lycka till! MVH Rickard Rosenqvist |
||
Svara med citat |
2004-02-17, 01:03 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De saker du pekar på är saker som arbetas på, förutom stavfelet som är helt och hållet mitt... Information om sidan kommer också, tack för påpekningen samt den positvia feedbacken! |
||
Svara med citat |
2004-02-17, 01:14 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ursäkta min sena redigering i mitt meddelande ovan.
Lycka till med projektet! |
||
Svara med citat |
2004-02-18, 20:13 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, nu skulle vi behöva en slogan! någon intelligent person som kan bidra med något smart som symboliserar vår sida? Många tack på hörhand
|
||
Svara med citat |
2004-03-14, 16:04 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt bygge..
Men jag tycker att du borde avgränsa "Förstasida | Bli medlem | Mitt konto etc." från annonserna.. Kanske tom. lägga upp dom lite snyggt höger om loggan. |
||
Svara med citat |
2004-03-15, 07:18 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-07-06, 21:17 | #17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha... =)
Fatta int att man kunde annonsera i Sverige heller... Så jag tänkte... "afan... kan int norrmännen ha en karta utan sverige? Idioter... " Men den tanken ber jag om ursäkt för... Kanske skulle fixa så det blir lättare att förstå tex att länderna är i samma färg med en ordentlig gräns i någon annan färg...??? Annars snyggt... (likt blocket) men snyggt... [EDIT] Fatta inget... i början... men det var snyggt... fatta int de me minannons.se att man kommer till svenska varianten då... =) Men det var väldigt snyggt... dock gillar jag inte att annonser listas om man int tryckt på sökknappen... dvs att man ser alla annonser om man går in på tex Sverige. Tycker man ska söka på ett tomt sökord för att lista alla... kan ju bli väldigt många annonser senare... tänk dig att lista 15000 annonser? onödigt... snyggt iaf... en annan grejj också... listan hade lite skumma färger tycker jag... det där med namn och kategoru datum och sånt... kunde ha haft samma färg som sök bakgrundstabellen eller någe... så det passar in i övriga sidans design... ser lite gammaldags ut nu... men det är bara som jag tycker... |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|