FAQ |
Kalender |
2007-10-31, 14:28 | #11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-10-31, 15:59 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Det känns lite fjantigt när folk sitter på ett företagsforum och klankar ner på MIAs sida för att den är färgglad.
Visst, den är ful som fan, bryter mot massa regler om estetik och användbarhet osv osv. Men tycker ingen av er att det är roligt när någon tar ut svängarna som fan, även om resultatet kanske inte faller er personligen i smaken? Kan även tillägga att MIA visst ska ha formgivit den på egen hand, vilket jag tycker att hon, som artist, ska ha en stor eloge för! |
||
Svara med citat |
2007-10-31, 16:58 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
1. Jo det är kul när folk tar ut svängarna.
2. Jag struntar i estetik/användbarhet i det här fallet eftersom det är en psykadelisk sida som inte har det syftet. 3. Alla måste väl ha rätt att ha en åsikt? Mia har sin, och andra har samma eller en annan... 4. Vi överdrev kanske...?, men man kan väl få skoja lite? Även om det är ett företagsforum? 5. Jag har inget emot experimenterande och många starka färger, men en sak jag inte skojade om, var att det kanske vore en bra idé att ta bort allt blinkande... man mår ju illa efter några sekunder och stänger ner sidan... Jag tror inte att det var Mia's syfte? Hon kan behålla alla starka färger om hon gillar det eller bara tycker att det är coolt att sidan sticker ut, men ta bort allt blinkande för guds skull! Det är i alla fall mitt råd till Mia. Min smak som jag tycker att jag har rätt i att ha. 6. Ja det är kul att hon har formgivit den själv. |
||
Svara med citat |
2007-10-31, 23:42 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
För min del spelar det ingen roll vem som designat sidan, jag drog upp den eftersom artisten (M.I.A.) enligt Wikipedia kommer från Sri Lanka. Hon har alltså en annan kulturell bakgrund än jag, och torde vara nöjd med sin hemsida*. Hon har alltså en hemsida som mycket starkt avviker från vad jag tycker är snyggt, och jag kan inte hitta någon annan anledning än våra skilda kulturer.
* Jag förutsätter att hon är nöjd med den, för jag utgår från att hon hade sett till att få en ändrad om hon var missnöjd med den. |
||
Svara med citat |
2007-10-31, 23:53 | #15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
jag noterade precis att jag fått huvudvärk, jag kan inte minnas att jag kände av den innan jag besökte sidan
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|