FAQ |
Kalender |
2007-11-24, 01:59 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
adress www . aspblogg.se (finns endel till adresser till samma sida)
Fick några timmar över ikväll (frugan somnade i soffan) så jag tog mig några Corona och byggde ihop en lite början på en blogg som jag tänkte börja använda... Syftet med sidan är att främst spara information som är intressant för mig själv (hur många gånger har man inte letat efter en länk till en KB på Microsoft som man behövde för några år sedan) och på köpet kanske styra in lite trafik mot mina sidor... Drev för många år sedan en sida om ASP som var väldigt välbesökt så ja det går ju att få en hel del trafik med rätt information på hemsidan... Så nu är grunddesignen fixad (tagit en färdig och modifierat då det är grymt trist att koda css) och alla viktiga google funktion inkopplade.... Ris och ros tack och har du tips om något som en blogg borde ha (ja jag vet finns inga bloginlägg ännu).. Jag gilalr verkligen undersidan Sök som visar resultaten på samma sida.... tack för det mr google... |
||
Svara med citat |
2007-11-24, 16:00 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
stilren site!
Ett par kommentarer bara: Kontakta mig - det finns inget mer frustrerande än när en menyknapp länkas direkt till en e-postadress- Det fungerar inte att öka/minska teckenstorleken i explorer Du bör även titta på hur det ser ut när man ökar/minskar i firefox, fungerar men inte så jättesnyggt Annonserna längst ner har en vit bakgrund - inte så vackert mot den "rosa" färgen |
||
Svara med citat |
2007-11-25, 02:23 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tackar...
Jo ska fixa kontakta och annonsbakgrunden... |
||
Svara med citat |
2007-11-25, 04:24 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu var det ju inte så mycket information där, men håller med föregående att den var stilren, dock kanske lite väl clean...
Har svårt att säga nått då det inte finns någon information där än, för content is still king |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|