FAQ |
Kalender |
2009-08-20, 17:03 | #1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Jag håller på att arbete med en sportsajt som kommer att bli en direkt konkurrent till svenskafans.com, där vi tar upp lite andra sporter mm. Min tidigare utvecklare hoppade av mitt i bygget pga en personlig kris och nu behöver jag en ny person som kan axla ansvaret och jobba med att bygga projektet. Detta kommer då att byggas från scratch, någon gammal kod har jag inte fått utan har istället fått betalt tillbaka så att säga, så jag börjar på noll. Jag har designat websidan och kommer även att fungera som projektledare för hela projetet. Kort och gott så handlar det om: En nyhetswebsite med möjlighet för användare samt icke-användare att kommentera. Sidan innehåller flera olika kategorier av nyheter. Man skall kunna koppla på twitter, RSS feeds samt kunna bygga in funktion för nyhetsbrev, ha med video-clip embedds i nyheter och ha med forum och registrering/inloggning av användare samt implementera den design som jag har gjort. Vi har hittills 8-10 skribenter i det här projektet som vi tror väldigt starkt på. Detta kommer att bli en mycket seriös satsning och den person som till slut blir utvecklare kommer att få en mindre löneandel, men dock få en konstant procentandel i bolagets vinst, samt vid försäljning av bolaget. Svenskafans.com såldes för runt 120 miljoner kronor om jag inte minns helt fel? Om vi lyckas på något år nå så lite som 5-10% av den andelen av marknaden som Svenskafans har så tror jag att vi kan känna oss väldigt framgångsrika. Vi siktar högt. Kontakta gärna mig, så diskuterar vi vidare! |
||
Svara med citat |
2009-08-21, 23:35 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Så, man får ingen lön, förrän webbsidan har något värde?
|
||
Svara med citat |
2009-08-25, 19:53 | #3 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej,
Jag tycker det låter som ett intressant projekt. Tyvärr så har "kontakta"-länken försvunnit och ni har inget email satt så om ni kunde maila på mig [email protected] så kan jag skicka mer information om mig. Mvh, Joakim |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|