FAQ |
Kalender |
2009-09-29, 22:21 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fortsätter på spåret professionelldesign.com. Google gillar absolut inte att man försöker dölja text (sökord i detta fall) för besökarna. Jag syftar på den vita texten allra längst upp på både startsidan och index2.html.
Sajten är dessutom en kopia av tjenare.se/mos/prodes/. Om det är du som äger den så är det en bra idé att ta bort den "inofficiella". Den dolda texten förekommer dessutom på båda adresserna. Min rekommendation är att du fixar till ovanstående och skaffar minst en inlänk. Sedan är det bara att vänta på tomten.... ehh Google. |
|||
Svara med citat |
2009-09-29, 22:45 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sajten är ju redan indexerad (!)
Cachad den 6:e september med följande text " Jag har lagt ner denna verksamhet. Jag håller på att avsluta de arbeten jag just nu har, sedan blir det inget mer. Black hat, frames och dubbla index sidor. Du det ser nog inte så bra ut för framtiden i sökmotorerna. Själv är jag helt värdelös när det gäller design, men om man har en sajt som heter professionell design, borde man inte då lägga ner ett par minuter på sin egen design innan man oroar sig för inkludering i sm. |
|||
Svara med citat |
2009-09-29, 23:16 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tänkte påpeka samma sak men höll igen då det blev lite OT. Tycker ändå det var bra att du framförde det
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|