FAQ |
Kalender |
2009-11-11, 03:52 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan
Jag hyr ett halvt rack på Bahnhof Pionen, jag har plats som står outtnyttjad och undrar om det är någon som är intresserad av att hyra in sig. Det finns även möjlighet att hyra hela servrar med valfritt OS. Eller enbart plats för hemsida på någon av mina servrar, windows och Linux. Hör av er, priser diskuteras enligt era önskemål. |
||
Svara med citat |
2009-11-11, 11:13 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Specifikation?
|
||
Svara med citat |
2009-11-11, 14:32 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag måste nog säga att det här är farligt nära egenreklam.
Dessutom är detta i fel sektion. Till det vill jag bara säga att jag har hela rack man vill ju inte ha trasiga! |
|||
Svara med citat |
2009-11-11, 14:40 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
porra är nykomling och tänkte sig säkert inte för, det enklaste är om en moderator bara flyttar denna tråd till Köp&Sälj.
|
|||
Svara med citat |
2009-11-11, 15:02 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Tycker detta är helt rätt. Tycker även det borde finnas en sektion på forumet, där varje företag har sin del med erbjudanden och liknande. |
|||
Svara med citat |
2009-11-12, 13:43 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Trafik
Trafiken är peakbar upp till 100 Mbit/s, eller 1 Gbit/s om extratjänsten Port 1 Gbit/s är vald. En medeltrafikförbrukning på 2 Mbit/s (95% percentil) per månad ingår. Jag har 100 Mbit/s, 2 faser ā 10A A+B matning, switch och kvm IP switch som kan användas. Mer om Bahnhofs colocation och Pinonen går att läsa på deras sida. |
||
Svara med citat |
2009-11-12, 13:55 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det jag är ute efter är att få ner mina omkostnader och dela med mig av outnyttjad plats. Jag är inte ute efter att sälja någonting utan att endast kunna göra gemensammma besparingar. När jag skrev inlägget så funderade jag var det skulle läggas och denna kändes lämpligast. Någon moderator kan säkert flytta denna tråd eller ta bort den ifall jag gjort något galet. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|