FAQ |
Kalender |
2009-11-11, 22:58 | #1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag och min kollega har tillsammans gjort en webbshop åt ett företag som gjort (läs fått sytt upp) kläder för barn som är stryktåliga och färgglada.
demon ligger uppe på http://jonas.2bseen.se Jag brukar inte programmera i php men har "tvingats" i detta fall. Det är en egenutvecklad webbutik från grunden som jag gjort så att det är lätt kunna återanvända till nya liknande projekt. Jag använder mig av 960.gs för layouten, jQuery för mindre effekter samt Cufon för rubriktypsnitten. Använder man en mer compliant webbläsare än IE så är det ytterligare upplevelse med CSS3 (rundade hörn och skuggor m m) Alla texter är inte satta och det saknas lite produktinformation; detta ligger på kunden att fixa fram i nuläget. Vad tycker ni om färger form, layout, funktion m m?! Hur är beställningsförfarandet? Jag har gjort det på en enda sida för att det skall gå lätt och smidigt. Folk kanske inte är vana med detta?! Det är ingen betaltjänst kopplad i nuläget så det är helt ok att lägga ordrar live. Det är bara jag som får orderbekräftelserna just nu och ordrarna tar jag lätt bort i databasen. Med förhoppning om svar. |
||
Svara med citat |
2009-11-11, 23:11 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2009-11-11, 23:23 | #3 | ||
|
|||
|
good point.
Hittade lite fel på förstasidan. Tack! |
||
Svara med citat |
2009-11-14, 14:40 | #4 | ||
|
|||
|
Någon som har kommentarer om produktsidorna och beställningsprocessen?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|