FAQ |
Kalender |
2009-12-14, 16:15 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förlåt Stefan!
Jag var otydlig! nu har jag markerat meningen som jag svarade på. Hoppas det är tydligt nog! Olika besökare är olika viktiga i olika sammanhang. Vad gäller ämnet tycker jag det är väldigt tydligt svarat på i det första svaret. Detta var mer en utsvävning... men de kan man kanske vara utan!? I all välmening! :-) |
||
Svara med citat |
2009-12-14, 16:38 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Adwords är ingen SEO, däremot så kan man ofta förklara de SEO-testar som hävdar motsattsen med att det blivit en bieffekt av Adwords. |
||
Svara med citat |
2009-12-14, 17:44 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Google kan scanna och indexera ditt arbetsliv, ditt kärleksliv och ditt underliv... Personligen låter jag andra människor ta täten i detta indexeringsrace... Jag har aldrig månat om att dränka min identitet eller mitt liv i godtyckliga Googleverktyg och denna strategi har för min del knappast avtagit med tiden! Men det står alla och envar fritt att själv avgöra vad som anses lämpligt. |
||
Svara med citat |
2009-12-15, 19:14 | #14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det jag menade var mer exakt besöksstatistik. WN som nämndes har en hel del extra besökare som inte syns för Google. De som skriver in adressen, har WN som speeddial eller bokmärke m.m. Jag kom att tänka på Google Toolbar, med det borde Google kunna se vilka adresser som manuellt skrivs in i adressfältet. |
|||
Svara med citat |
2009-12-15, 19:23 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De har riktlinjer vilket är helt ok, men dessa riktlinjer ska (borde) inte vara beroende av att man använder någon annan Google-tjänst. T.ex. sitemaps i Webmaster Tools som enligt mig inte är särskilt nödvändigt om man har en bra och tydlig länkstruktur på sajten. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|