FAQ |
Kalender |
2009-11-30, 14:46 | #1 | ||
|
|||
Read Only
|
Är det någon här som har gjort utbetalning ifrån frossle men inte fått sina pengar?. Jag har nämligen fått lite problem. Jag valde i början av november att jag ville göra utbetalning på mitt frossle konto och sen nu den 20:e november så stod det att dom har betalat ut till mig fast jag inte har fått några pengar? och när jag mailar dom om det så får jag inget svar. Är det någon som vet vad som kan ha hänt? eller om dom har tillfälligt fel eller något just för tillfälligt
|
||
Svara med citat |
2009-11-30, 14:54 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad sa frossle när du frågade dom?
|
||
Svara med citat |
2009-11-30, 14:59 | #3 | ||
|
|||
Read Only
|
Dom har inte sagt något eftersom dom inte svarar på mina mail
|
||
Svara med citat |
2009-11-30, 21:29 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej jag har fått utbetalning eftersom jag mailat dem ett antalgånger sen fick jag svar att de har problem med mailet och sedan fick jag dem efter en dag.
|
||
Svara med citat |
2009-11-30, 21:33 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Supporten kan man inte säga är på topp, mailade för 1 månad sen och inte fått något svar, mailade förrförra veckan och även förra igen men ändå inget svar. Dock handlar det inte om utbetalning utan om att få ytligare en webbsida godkänd, är det någon annan som har haft samma problem?
Förlåt för att jag går lite offtopic. |
|||
Svara med citat |
2009-12-01, 00:11 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den gång jag använde frossle så hade jag inga problem med utbetalningar.
|
||
Svara med citat |
2010-03-19, 04:45 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
14 fakturor skapade
13 betalda 1 som ligger väntar på utbetalning. Tänk om du är registrerad som företag så måste du skicka in en faktura till Frossle innan dem betalar ut Det misstaget gjorde jag i början, upptäckte det sedan när det tog en stund Frossle funkar fint. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|