FAQ |
Kalender |
2010-03-15, 19:18 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säljer en design med HTML och CSS.
Sidan är kodad i tabell-baserad HTML och en extern CSS. Köparen får även med sig en PSD-fil. Jag säljer som privatperson, och alla bilder som syns på sidan följer med i köpet. Vi kör en klassisk budgivning där budgivningen start på 300kr för allt. Hör av er vid frågor. Det går lika bra att fråga i tråden som i pm. Hoppas denna kommer att gynna köparen väl. Med vänliga hälsningar Fredrik Jonsson http://putonuf.se/JonssonDesign/Index.html |
||
Svara med citat |
2010-03-17, 19:35 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj vilket blekt intresse det fanns här!
Jag såg nu att jag har inte angivit något slutdatum för denna aktion ännu. Vad sägs om på fredag kl. 17.00 ?! Självfallet finns det också ett köpnu pris på denna.. Men hur mycket, vet jag inte. Inkommer ett acceptabelt pris så säljs den på stört! Jag meddelar om ett sådant pris inkommer. Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll. |
||
Svara med citat |
2010-03-17, 21:31 | #3 | ||
|
|||
Banned
|
Snygg !!
måste bara fundera vad man skulle kunna använda den till |
||
Svara med citat |
2010-03-18, 02:42 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men som med allt annat, man kan alltid vrida och vända på saker och ting för att få ett annat utseende på den.. Gäller bara att att komma på till vad :P Tack för komplimangen förresten! |
||
Svara med citat |
2010-03-21, 18:31 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ingen som helst användning för denna design.. Jag säljer den för 100kr nu! Säg bara till så blir det affär!
|
||
Svara med citat |
2010-03-21, 19:31 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tar den för en hundring..
PMa mig.. |
||
Svara med citat |