FAQ |
Kalender |
2010-03-31, 02:58 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja jag skulle behålla domänen finns ett clone script att köpa på originalet hojta om vill se så länkar jag till där de säljer det kostar 80$ eller nåt äh jaa här är den iaf : http://www.chatroulettescript.net/
|
|||
Svara med citat |
2010-03-31, 11:36 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
man e ingen större sajtentreprenör...men med det där ska väl tom jag lyckas! |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 11:50 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
nån som har tips på webhotell som står ut med sånt här?
(alla chattar ju inte med kläder på...) |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 14:03 | #14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är nog en VPS som gäller att börja med. Att köra detta
på ett webhotell är nog inte att rekommendera. |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 14:42 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
och gällande script installation som du PMa om de erbjuder ju installationen för en liten slant om du känner dig osäker på det.
|
|||
Svara med citat |
2010-03-31, 14:47 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
nån som kör med Crystone's VPS?
gissar att man ska välja Premium paketet isf? Tar annars gärna emot förslag på VPS leverantörer! |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 19:29 | #17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ja, att sätta upp en lokal chat-tjänst är nog det som kan ge mest, eftersom man då kan få egna inlänkar och inte bara typeins till de som vill till .com siten.
Dock vet jag inte om man riskerar varumärkesintrång genom att sätta upp en liknade tjänst under samma namn, men det kanske är någon annan som vet... Ett exempel på .se domän som tagits över av en .com sida är ju facebook där .se domänen fram till för något år sedan var parkerad hos sedo. Är det någon som vet om den köptes eller tvingade de den till sig? Off topic. På tal om scriptkopior, är det någon som vet om det finns något script tillgängligt liknande det på istheshit.net? |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 19:44 | #18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
bra ställe och söka efter clones är forums.digitalpoint.com finns tamefan kopior på facebook ,youtube och det mesta ska kolla lite om jag råkar hitta de du sökte efter
|
|||
Svara med citat |
2010-04-03, 16:29 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
då var det uppe!
Tack för tipset om scriptet knullis! :-) |
||
Svara med citat |