Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-11, 09:42 #21
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
For mig ar det varsta att det ar sa mycket buggar i kontrollpanelen. Att ny funktionalitet kommer nar den kommer kan jag leva med men att rena buggar i systemen kan fa leva kvar sa lange kanns inte bra. Senast idag skulle jag hamta ut en auktoriseringskod och far forst 2 ggr. "Ett fel har uppstatt ...." innan det pa det tredje forsoket fungerade. Fast i det fallet kommer anda felmeddelandet fast man fick ut en kod Tyvarr ar det for min del for det mesta liknande fel da jag forsoker anvanda kontrollpanelen. Jag gillar Binero men det borjar kannas lite ohallbart att fortsatta dar. Tycker att rena buggar borde prioriteras.
Isak är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-12, 20:20 #22
lagen lagen är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 3
lagen lagen är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 3
Jag fick 16 gb minne samt 10 nya databaser från Binero.

Tack!!
lagen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-22, 10:07 #23
emage emage är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 5
emage emage är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 5
Vi använder Binero till en hel drös sajter på jobbet, både för oss själva och kunder, och är verkligen inget annat än toknöjd!

Deras support rockar tycker jag, alltid jättesnabbt svar och hjälpsamma. Fick även dubblat vår trafikgräns utan kostnad när en av våra sajter drog iväg.

Den enda abret är som så många andra säger den, i minst sagt, meckiga kontrollpanelen. Nu vet jag inte hur det nya systemet ser ut, men den gamla är rätt hemsk. Särskilt mycket bättre blev det inte efter att de delade upp det hela i två stycken olika paneler man ska hålla reda på (vanliga och avancerade). Men håller tummarna för den nya.

När det gäller kontrollpaneler hos webhosts generellt har jag aldrig sett någon slå, eller ens komma i närheten av, Dreamhost. Där snackar vi en ultimat kontrollpanel.
emage är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-23, 23:17 #24
austlich austlich är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 66
austlich austlich är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 66
Någon annan som har upplevt att supporten är seg? Fick kontakt med dem för över en vecka sen med vad som skulle fixas då de skulle läsa in en beck-up men nu har det inte hänt något på en vecka trots att jag mailat dem igen utan svar.

Semestertider?

I övrigt är min upplevelse med supporten att den är grymt snabb men inte denna gången.
austlich är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-24, 01:07 #25
aDonis aDonis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 975
aDonis aDonis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 975
Citat:
Ursprungligen postat av austlich Visa inlägg
Någon annan som har upplevt att supporten är seg? Fick kontakt med dem för över en vecka sen med vad som skulle fixas då de skulle läsa in en beck-up men nu har det inte hänt något på en vecka trots att jag mailat dem igen utan svar.

Semestertider?

I övrigt är min upplevelse med supporten att den är grymt snabb men inte denna gången.
Just backups brukar de vara lite segare med, annars svarar de nästan alltid inom 1 dag.
aDonis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-24, 17:18 #26
austlich austlich är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 66
austlich austlich är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 66
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
tartareandesire: En god nyhet till dig åtminstone som har efterfrågat, nu vet jag dock inte vilket system du ligger i.

Koppling mellan kontrollpanel och supportsystem är numera fixat, du behöver bara klicka på "Support" knappen när du är inloggad på https://service.binero.se så är biffen löst, du ser t.ex dina gamla ärenden och kan öppna och svara direkt där.

austlich: Helt o hållet mitt fel, ärendet ligger i min korg i väntan på att bli löst.

Jag kommer återkoppla till dig lite senare under dagen (hade tänkt det ändå), beklagar att jag inte har uppdaterat ärendet med denna information.

Tack för återkopplingen här och nu
Kollar mailen direkt då jag kommer ut ifrån jobbet!
austlich är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017