FAQ |
Kalender |
2010-07-08, 22:37 | #11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2010-07-08, 23:04 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja, så enkelt är det nog inte. En bra, en mycket bra web sida är nog en av de viktigaste saker en mäklare måste ha idag. Det första intrycket en kund (köpare som säljare av en objekt) får av mäklaren är avgörande för förtroende och ansvar.
Likaså hur mäklaren presentera objekten i bild och text m.m. Skall du göra en mäklar web sida – vänd dig till proffs, det betalar sig 100 faldigt. |
||
Svara med citat |
2010-07-10, 17:25 | #13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-07-10, 18:52 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Det du behöver är Wordpress och detta: http://themeforest.net/searches?cate...ate&type=files
Färdiga teman med unika funktioner för just mäklare. Inga plugins behövs vad jag vet. Oftast får man också med en detaljerad manual så det blir enkelt att komma igång och anpassa efter behov. /C |
||
Svara med citat |
2010-07-11, 01:32 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
hotscripts.com?
|
||
Svara med citat |
2010-07-11, 02:26 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan bara hålla med om att Wordpress är det du letar efter! Men jag vill också nämna Drupal som känns relativt relevant för det här ändamålet, finns många funktioner och möjligheter. Någon med mer ingående erfarenhet kring Drupal?
Sen så skulle jag rekommendera att du kontaktar en webbyrå eller liknande, berättar om vad du letar efter och hör vad de skulle använda för CMS, inspiration är bra! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|