FAQ |
Kalender |
2010-07-11, 10:31 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som kör ebutik på ett vanligt standardkonto/avancerat hos surftown? Jag läste någonstans att de inte har stöd för magento och just nu testar jag prestashop men har fått problem med rättigheter.
Det inte spikat vilken lösningen jag ska ha, så kom gärna med förslag på både butik och hosting. |
||
Svara med citat |
2010-07-13, 16:06 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad exakt har du för problem, vi på EgenSajt har aldrig någonsin upplevt något problem med någon form av programvara så du har åtminstone någon form av feedback, eftersom du ännu inte har fått något somhelst svar ännu.
Det är svårt att rekommendera en speciell eshop om man inte vet alla behov, men dessa brukar var de vanligaste: 1. magento 2. prestashop 3. Joomla med VirtueMart. |
|||
Svara med citat |
2010-07-13, 16:36 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eh - har ni aldrig någonsin haft något problem? Känns inte som man har jobbat med mjukvaror länge om man aldrig någonsin har problem. :-)
|
||
Svara med citat |
2010-07-13, 16:53 | #4 | |||
|
||||
|
Jag kanske uttryckte mig slarvigt, inget problem som inte har gått att lösa. Rättighetsproblem i detta fallet beror ofta på att man kör safe mode, och eftersom man hos oss kan man ha egen php.ini config så kan man ändra vadsomhelst.
|
|||
Svara med citat |
2010-07-13, 18:05 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-07-13, 19:32 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det går att ändra ganska mycket i .htaccess också hos flera andra webbhotell. Det ska väl kanske inte bli alltför mycket egenkärlek i den här tråden
2010-07-13, 19:59 | #7 | |||
|
||||
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|
|