FAQ |
Kalender |
2010-08-28, 16:09 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr, men jag tycker inte alls om färgerna. Svårt att bilda mig en bra uppfattning om det andra när jag störde mig så på färgen.
|
||
Svara med citat |
2010-08-28, 19:09 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillar inte heller den blåa färgen, och jag förstår inte varför marginalerna ovanför och under rubrikerna är så stora: http://i36.tinypic.com/ac9189.png
Annars gillar jag upplägget och att kontaktinformationen är tydlig. |
|||
Svara med citat |
2010-08-28, 19:11 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-08-28, 19:14 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
@Santos
@fr33r1d3 @Captain @Thailand @Marku @youheardit Ojdå... eftersom ni alla tyckte illa om färgen måste nog något göra åt den. Har ni några förslag? |
||
Svara med citat |
2010-08-29, 02:10 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror det räcker med att minska färgstyrkan lite. så den inte är så skarp. Blå färg är helt okej, men inte så skarp kanske. Gör mörkare eller ljusare skulle jag kunna tro blir bra.
|
||
Svara med citat |
2010-08-29, 11:25 | #16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Instämmer. Ljusblått i sig är det ju ingen fel på. Lite mindre saturation/mättnad kanske gör susen, så färgen inte uppfattas som så utmärkande och intensiv. Kanske också lite mer grönt (= svagt turkos) alternativt rött (= svagt lila) i ?! Jag hade personligen nog provat ett tiotal olika varienter (likadana men med aningen skiftande färgskala) och tagit den som känns bäst.
Svara |
|
|