FAQ |
Kalender |
2010-09-06, 23:53 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag försöker desperat komma över en videoredigerare för att kunna redigera en svensexa-film till på fredag. Jag har försökt med Adobe Premiere (CS3, 4 och 5) = installationsproblem, Windows movie maker (nya utgåvan suger och gamla utgåvan går inte att använda på Win 7 - vilket är så sjukt att det inte finns ord) och Power Director 7 (som har en enerverande bugg som göra att det inte går att spara projekten, samt att programmet i sig är ganska kass). Allt jag behöver är ett någorlunda smidigt program som kan göra lite slow motion, lite text här och där och lite enkla mixar med musik. Tips mottages tacksamt, börjar bli väldigt frustrerad här! |
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 00:21 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kanske Pinnacles VideoSpin, simplaste versionen är gratis. Eller jaycut.com, fast lite bökigt att ladda upp stora filer.
Annars är väl Vegas Movie Studio, Corel VideoStudio X3 eller Magix Movie Edit Pro att rekommendera. |
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 00:24 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är ingen videoredigerar-snubbe själv, men om jag inte minns fel så ska Sony Vegas vara något.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 07:04 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack, jag ska kolla upp dem! Känner igen dem från googlande men bra att få dem rekommenderade också.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-07, 15:25 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle rekommendera Magix Movie Edit Pro om du inte jobbat så mycket med videoredigerings program tidigare. Det är väldigt lätt att komma igång med och kan göra allt + mycket mera du nämner att du vill göra.
Lycka till! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|