Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Re-design av min site. Tips?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-11, 12:48 #21
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 890
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 890
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigt Visa inlägg
Tjena Linuus,

Jag spelar själv en del musik och har många gånger varit inne på din site. Jag kan tyvärr inte se den bild du hänvisar till men en sak som jag retar mig lite på är reklamen du har valt att lägga i direkt anslutning till själva tabulaturen. Självklart ska du om möjligt tjäna pengar på din site. Men är det möjligt att göra ett mellanrum mellan texten och reklamen så är det nog bra.
jag syftar på en sida som tex http://www.svenskaackord.se/ackord/k...nkeln_604.html

Men som sagt. Det jobb du lägger ner på sidan uppskattas nog av många musiker i vårt avlånga land! Och snälla fixa ny favicon!
Hej!

Ja en ny favicon kommer (haft på min TODO-list lääänge men det kommer inte riktigt in i skallen) med nya designen som inte har så mycket jobb kvar. Det är småpillet som tar tid. Plus att jag börjat lite med ett nytt projekt precis som gärna vill stjäla mycket av min tid

Ang. reklamen så antar jag att du menar den på vänster sida? Jag har ju 20px padding mellan reklam och analys samt en border. Vad mer kan jag göra?
Linuus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017