FAQ |
Kalender |
2010-09-11, 09:36 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
God morgon, kära WN:are. Jag hoppas allt är bra med er. Här är det i varje fall galet gott. Detta då jag idag blir 18 år gammal och därmed kan starta min enskilda firma.
Födelsedagen kommer firas med en middag hos mig med dem bästa polarna, samt en så kallad utgång som jag äntligen kan genomföra utan falsklegitimation. Ha, ha. Jag är, som ni säkert kan föreställa er, fenomenalt glad. Det märker man antagligen i videoklippet. Jag spelade nämligen in det bara någon timme innan klockan slog 12. Titta på det här borta: http://www.farbrornabil.se/a-walk-to-remember Med det sagt skulle jag vilja önska mig något från er webmasters, och det är en länk till någon av mina webbplatser. Helst till någon av mina senaste affiliatesajter: mot-haravfall.net, make-money-youtube.info eller bra-webbhotell.net. Jag hade uppskattat ifall vi i denna tråd inte gav mina sidor någon recension av något slag, utan höll oss till det viktiga istället. Ni förstår nog vad jag menar |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 09:44 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis! Ska se om jag kan under dagen fixa någon länk till dig.
|
||
Svara med citat |
2010-09-11, 09:48 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-09-11, 10:17 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Grattis grattis Nabil! Ha en bra dag idag! Du får gärna lista vilka sidor du har så jag har möjligheter. =)
|
||
Svara med citat |
2010-09-11, 10:24 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-09-11, 12:30 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Grattis!
(10 tecken) |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 13:46 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Enskild firma kan du ju dock starta innan du fyller 18! Grattis i alla fall!
|
||
Svara med citat |
2010-09-11, 14:39 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|