FAQ |
Kalender |
2010-09-29, 11:18 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag söker till ett nystartat konsultnätverk underkonsulter för webbutveckling inom PHP/MySQL med inriktning på Wordpress och Drupal. Krav är F-skatt och möjlighet att fakturera uppdrag. Vi har ett flertal uppdrag i pipen och behöver därför fylla våra databaser med hungriga underkonsulter för att kunna ta in uppdrag enligt våra tänkta ramar. Timdebiteringar mellan 400-600 exkl. moms är intressant. Helst ser vi att underkonsulterna har Stockholm som bas men även andra städer kan vara intressanta. Ansökan mailas till [email protected] och skall innehålla:
Bolagsinformation för konsultnätverket: Web Tech Media Group Sthlm AB Org. nummer: 556815-9353 |
||
Svara med citat |
2010-09-30, 18:13 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Tack för alla ansökningar som har inkommit hittills. Jag kommer imorgon att sätta mig och gå igenom de hittills inkomna ansökningar för att boka upp möten med intressanta bolag i nästa vecka. Jag tar dock tacksamt emot fler ansökningar under tiden. |
||
Svara med citat |
2010-10-13, 15:53 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har haft möten med flera intressanta aktörer i Stockholm och kommer nu börja bearbeta intressanta aktörer utanför Stockholm. Jag tar dock fortfarande tacksamt emot fler ansökningar men då främst från bolag i Stockholm. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|