FAQ |
Kalender |
2010-10-25, 16:09 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Säljer kunddata till mycket förmånligt pris, enbart företagsdata.
> Selektera på namn, adress, ort, bransch, antal anställda, omsättning I datan ingår e-post, kontaktnr och mobilnr till anasvarig. Levereras i önskad format på mail eller CD. En beställning kan se ut som följande: "5000 unika e-postadresser och mobilnr till företag inom IT" Återkom med PM detaljerad info vad det är för data du är intresserad av - för enoffert. Innehar F-skatt. Datan är aktuell. Vi tar starkt avstånd från SPAM och vidareförsäljning av vår data. I dessa fall hoppa över att kontakta mig. |
|||
Svara med citat |
2010-10-25, 16:33 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur detaljerat går det att få på bransch?
"Företag inom IT kan vara ganska brett" Eller hur ser urvalskriterierna ut när man filtrerar på en specifik bransch? /Rob |
||
Svara med citat |
2010-10-25, 17:30 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Rob,
precis som jag förklarade för Johan på på PM så har vi förvärvat ett bolag som har arbetat med att tillhandahålla den här infon till andra företag. Vi planerar att skrota den delen till nyår. Tänkte passa på att sälja förmånligt till wn medlemmar. Infon är väldigt utförlig PMa vad du vill ha så återkommer jag med info om det är möjligt. |
|||
Svara med citat |
2010-10-26, 04:37 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Och kunden godkänner att ni säljer deras information till 3:e part?
|
|||
Svara med citat |
2010-10-30, 21:25 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur kan man starkt ta avstånd från spam men sälja e-post adresser och telefonnummer i storleksordningen tusentals?
Spam är oönskad reklam eller utskick, sedan om företagaren som gör det är seriös eller inte har mindre betydelse, annars är jag nyfiken på samma fråga som tidigare inlägg. Det bestämmer ganska mycket prisnivån på din data. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|