FAQ |
Kalender |
2010-11-11, 14:51 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan,
Har hittat det nya tangentbordet från Logitech som drivs på solenerig. Produkten på Logitechs hemsida Dock har jag två frågor. 1) Är tveksam eftersom på bilderna ser jag inte den svenska uppsättningen, dvs med å,ä,ö osv. Men tror ni tangentbordet ändå är med dessa? eftersom de nu säljer det till oss svenskar också. 2) lite dum fråga, men kolla på den engelska produktsidan och den Svenska och jämnför priset. På den engelska ligger priset på $79.77 ~ 540kr och på den svenska så ser ni det ligger på 899kr. Någon som kan förklara för mig varför det är så? Nu vet jag att det inte är någon här som representerar Logitech osv. Men kännde ändå att skapa en tråd här har nog mer effektivitet än hos supporten, iaf på andra frågan. Tacksam för svar =) |
||
Svara med citat |
2010-11-11, 15:35 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
På den engelska ligger priset på $79.77 ~ 540kr och på den svenska så ser ni det ligger på 899kr.
Moms och diverse andra mellanhänder osv, = svenskt pris ett par hundra extra. |
|||
Svara med citat |
2010-11-11, 19:12 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2010-11-12, 12:46 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
engelska tangentbordet görs i MYCKET större upplaga.
svenska är en exklusiv vara då det inte kommer säljas många av dessa tangentbord. Sedan så KAN de ta ett annat pris :P så då gör de det. |
||
Svara med citat |
2010-11-12, 15:50 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
med andra ord tror du att det är med svensk uppsättning och jag köper det på den svenska sidan?
|
||
Svara med citat |
2010-11-12, 16:15 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=756242 Kolla även där. Söker du på logitech k750 så hittar du butiker där det står (sv) |
||
Svara med citat |
2010-11-12, 18:41 | #7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är väl bara att jämföra tillverkarens artikelnummer med det
på Logitech's hemsida. Svenska tangentbord har alltid ett annat artikelnummer än det engelska. Ofta finns det ett tydligt S, SE eller annat i numret för att man enklare ska se skillnaden. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|