FAQ |
Kalender |
2010-11-14, 10:25 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe det enda jag har problem med hos Binero är att jag inte kan ta bort meddelanden (varken med IE8 eller Firefox) men det stör mig inte så mycket. Något annat har jag inte upplevt.
Kan det vara så att du blockerar något eller att ditt antivirus stoppar något? |
|||
Svara med citat |
2010-11-14, 12:51 | #12 | ||
|
|||
|
Hej. Jag kör mac som svar på din sista fråga.
Sedan så förstår jag att ni tror att det är något fel på min klient. Men jag är hyffsat säker på att det är på bineros kontrollpanel eftersom jag senare på kvällen hade testat med: Safari, Firfox, camino, opera, chrome, IE 6, IE 7, IE 8, Firefox 3,6 (win) utan att någon fungerade. Men idag på morgonen så fungerar det så nu tänkte jag passa på och göra lite inställningar och fixa ett ftpkonto. |
||
Svara med citat |
2010-11-14, 13:56 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför ska dom ha sånt där mouse-over skit? Det är ju 1000 gånger bättre med vanlig HTML utan massa scripts, css-trix och annan skit.
|
|||
Svara med citat |
2010-11-14, 19:10 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inte för att jag vet Bineros interna strategi, men en flashig kontrollpanel verkar vara halvviktig för IDG's tester och de vill ju precis som alla webhotell vinna detta då det gör ganska bra uppsving i verksamheten. Personligen föredrar jag enklare kontrollpaneler utan flashig design, men det är ju säkerligen pga att jag är så extremt van vår kontrollpanel.
Jag tycker dock de har en ganska snygg design på sin panel, bara använt den till och från så jag kan inte säga något specifikt om funktionaliteten, men den fungerade bra för mig i FF 3.6.10 eller vad jag körde när jag senast besökte den. |
|||
Svara med citat |
2010-11-14, 23:02 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tur att jag inte har Binero då
Ser inte någon poäng med att ha flashiga kontrollpaneler, speciellt itne om man inte kan få de att fungera innan man går live. Det behöver inte se snyggt ut men t.ex. lite AJAX och så kan göra väldigt mycket för användarvänligheten i en adminpanel jämfört med bara vanlig HTML. |
|||
Svara med citat |
2010-11-15, 09:46 | #16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja, script och css är väl ändå ganska bra att använda sig utav? Förutsatt att det görs på rätt sätt då. Varför är det skit menar du?
2010-11-15, 09:48 | #17 | ||
|
|||
|
" css hit, javascript dit, skit hit och dit"
|
||
Svara med citat |
2010-11-15, 10:08 | #18 | |||
|
||||