FAQ |
Kalender |
2010-11-18, 16:14 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart får alla dessa kreditbolag tag på ens adress jag får hem ny kredit ansökningserbjudanden i veckan.
Vart får dom tag på min adress nån stans och kan man stoppa detta på något sätt. Jag är inte intresserad av alla dessa erbjudanden. Skulle funnits ett nix register för brev med. Nån som har något tips om var man skall vända sig för det är fysiskt omöjligt att ringa alla låneinstitut då har man och göra i evigheter |
||
Svara med citat |
2010-11-18, 16:16 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-11-18, 16:32 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Oerhört mycket tidningar/post man måste gå ut till källsorteringen med helt i onödan + att det är miljövidrigt. |
|||
Svara med citat |
2010-11-18, 16:35 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
http://www.reklamfritt.se/
Jag får ingen reklam alls längre sen jag gick med. Bara Ikea & Finlandsbåtarna men där är jag medlem |
||
Svara med citat |
2010-11-18, 16:50 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nice tack så mycket för svaren
|
||
Svara med citat |
2010-11-18, 21:44 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
All sådan reklam slipper jag nu också, däremot ADRESSERAD reklam är ju inte reklam utan brev och det MÅSTE ju posten dela ut då det är brev. Jag får också brev från skumma lånebolag, dom fattar inte att jag är egen företagare då jag inte är fast anställd och tror jag inte har en spänn på kontot, loosers. |
||
Svara med citat |
2010-11-19, 11:20 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du hakade upp dig på en mening, man får skyltar av dem om man önskar. |
||
Svara med citat |
2010-11-19, 13:01 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ja, det är ju bra att det finns något som stoppar lite iaf. -- OT: Det som irriterar mig mest är att sedan vi fått postfack så skiter alla förutom posten ibland i att lägga brev där, dom tror att tidningsstället vi har utanför dörren är till för POST. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|