FAQ |
Kalender |
2010-12-11, 16:35 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Ämne / svar / visningar
-------------------------- binero nere? / 92 / 4012 one.com nere? / 14 / 530 Har Loopia problem eller / 23 / 1018 Har Loopia problem? / 45 / 3060 Har Surftown problem? / 2 / 225 osv som underrukrik till Webhotell står det "Diskutera existerande alternativ eller start av nya tjänster inom webbhotell & Dedikerade servrar" På vilket sätt stämmer alla era klagomål med detta? WN skulle kunna vara ett utmärkt forum där man delar med sig av erfarenheter och kunskaper, bolla idéer, ÄRLIGT och ÖPPET. I stället liknar detta mer Västra muren i Jerusalem (i folkmun kalld klagomuren) |
|||
Svara med citat |
2010-12-11, 16:46 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tvärtom tycker JAG att det är utmärkt att folk berättar om sina erfarenheter beträffande de tjänster de använder sig av. I detta fall webbhotell. OCH, man kan väl personligen ignorera de trådar man inte finner intressanta?!
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
Svara med citat |
2010-12-11, 16:52 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-12-11, 17:27 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl det ett forum är till för, att diskutera öppet om allt inom gränsen för vad som bryter mot lagen. Tex. Innan kunde man tex läsa om hur UNDERBART Binero var, nu har de fått visa vad de går för och de är ju bevisligen inte så bra som de säger. Dock har alla problem med nya saker...
Jag tycker det är bra att man kan skriva om olika problem, sedan tycker jag personligen att många som jobbar på webbhotellen gör fel, de svarar här medan andra verkar klaga på deras support som tydligen kan ta lång tid för svar. Här verkar kunderna få snabbare svar och support. |
||
Svara med citat |
2010-12-11, 18:23 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
I och för sig är det ett 'problem' att exempelvis Binero är nere vid en viss tidpunkt - just nu! ... men det kan väl de flesta på detta forum konstatera utan att skriva här. Diskussionen som jag skulle vilja se här här är typ: Hur gör jag för att lösa en specifik uppgift på <webbhotell>. Går det eller går det inte? Jag har försökt så här: ... Finns det ett annat "tänk"? |
|||
Svara med citat |
2010-12-11, 20:15 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-12-11, 21:43 | #7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
Svara med citat |
2010-12-12, 02:25 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Negativa och missnöjda kommentarer tycker jag är de som är mest relevanta när man ska välja ett webbhotell. De som får minst kritik och samtidigt erbjuder det man vill ha till ett rimligt pris är oftast det bästa alternativet.
Man måste ju ta både det bra och, kanske framförallt, det dåliga i beaktning när man väljer vilken leverantör av webbhotell man ska välja. Har man en internetbaserad verksamhet är det ju av högsta vikt att man har ett webbhotell som sköter sina åtaganden på ett bra sätt. Därav tycker jag att klagotrådarna är bra och högst relevanta för ett forum som detta. |
|||
Svara med citat |
2010-12-13, 17:57 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Låt oss som exempel säga att 1% av kunderna för ett webbhotell med 100.000 kunder får problem och skapar en tråd här... Det skulle innebära 100 problemtrådar. Men om 10% av kunderna på ett webbhotell med 1000 kunder får problem och skapar en tråd, så skulle det resultera i samma mängd trådar fast med skillnaden att det är en långt mindre andel kunder som upplever problem hos det större webbhotellet. Ganska dåligt exempel, det erkänner jag, och jag har överdrivet skillnaderna rejält för att få fram min poäng. Men du förstår förhoppningsvis vad jag menar; det kan faktiskt vara så att du får det mycket bättre hos det webbhotell med flest "problemtrådar" eftersom de trots allt har "minst" problem i slutändan. Senast redigerad av jgabor den 2010-12-13 klockan 17:58 Anledning: Stavfel |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|